استاندار مازندران گفت: جوانان ‌مازندراني ‌در همه حال آماده جانفشاني در راه ‌ايران هستند.
به گزارش هرازنیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، سيد علي اكبر طاهايي در پيامي به مناسبت شهادت سه تن از پاسداران رشيد مازندراني در مبارزه با گروه پژاك اظهار داشت: شهادت مجاهدان مخلص و فداكار شهيدان مصطفي صفري تباربيشه، سيد محمد موسوي و محمد منتظر قائم براي خطه ولايتمدار مازندران كه انسان‌هاي بزرگي را در دامان خود پروراند افتخار بزرگي است.
در ادامه اين پيام تصريح شد: هر يك از اين شهداي جان بر كف سپاه پاسداران پرافتخار انقلاب اسلامي، سراپا عشق و شور در جهاد في سبيل الله بودند.
نماينده عالي دولت در مازندران تاكيد كرد: رزمنده‌اي سلحشور در دفاع از استقلال و تماميت ارضي ايران اسلامي حافظ عزت و شرف ايرانيان و موجب افتخار هم استاني‌هاي خود هستند كه به منظور تامين امنيت و پاكسازي منطقه غرب كشور در مبارزه با عناصر خودفروخته گروهكي تروريست به شهادت رسيدند.
طاهايي ادامه داد: هر چند كه مازندران سربلند همواره از ابتداي انقلاب اسلامي‌ تا به امروز در صف اول دفاع از كيان كشور عزيزمان بوده است و اما شهادت اين عزيزان حماسه‌اي شد تا صفحه‌‌ درخشان ديگري به صفحات جهاد و شهادت اين خطه علوي ولايت‌مدار اضافه شود.
وي در ادامه پيام خاطرنشان كرد: جوانان رشيد مازندران هميشه و در همه حال در تبعيت محض از ولي فقيه استوا و نستوه بودند و از مرزهاي جغرافيايي و عقيدتي جمهوري اسلامي ايران دفاع مي‌كنند.
استاندار مازندران ادامه داد: عناصر خودفروخته، جنايت‌پيشه و تروريست كه آلت دست و دست‌پرورده استكبار در منطقه هستند بدانند كه خون مطهر شهيداني همچون صفري تبار، موسوي و منتظر قائم و صدها بسيجي ديگر زندگي سراسر روحاني را براي مردم ايران اسلامي مي‌آفرينند.
وي در پايان تاكيد كرد: اينجانب شهادت اين مردان بزرگ و مجاهد را به محضر فرماندهي معظم كل قوا، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، فرمانده سپاه كربلاي استان و خانواده پاسداران و مردم مازندران كه همواره در صف مقدم دفاع از حريم ولايت هستند تسليت عرض مي‌كنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *