دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی ایران از تعیین ضرب‌الاجل یک هفته‌ای ستاد تنظیم بازار کشور برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور اعلام قیمت 53 محصول لبنی خبر داد.
رضا باکری در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای تعیین قیمت 53 محصول لبنی از سوی سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان، اظهار داشت: متاسفانه پس از گذشت 3 هفته از مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور جهت تعیین قیمت 53 محصول لبنی هنوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان این قیمت‌ها را تعیین نکرده است به طوری که هم اکنون تولید کنندگان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

وی افزود: این موضوع در جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار کشور با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد ظرف مدت یک هفته (تا سه شنبه هفته آینده) سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت 53 محصول لبنی را با انجام کار کارشناسی تعیین و آن را به صورت رسمی اعلام نماید.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی ایران پیش از این به مهر گفته بود: در صورتی که مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در تعیین و اعلام رسمی قیمت 53 محصول لبنی اهمال کنند به نزد مهدی غضنفری صنعت، معدن و تجارت خواهیم رفت تا تکلیف ما روشن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *