عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران فعاليت‌ها و تحركات منافقين را رصد مي‌كند، گفت:‌ در صورت همكاري عربستان سعودي با گروهك تروريستي منافقين براي راه‌اندازي شبكه ماهواره‌اي، سفير عربستان را احضار مي‌كنيم.

محمد اسماعيلي نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره انتشار اخباري مبني بر همكاري عربستان سعودي با گروهك تروريستي منافقين براي راه‌اندازي شبكه ماهواره‌اي، گفت: با توجه به اينكه رويكرد نظام جمهوري اسلامي  ايران همواره بر تعامل با كشورهاي همسايه و به ويژه كشورهاي اسلامي است، ولي متاسفانه برخي از كشورها در طول عمر انقلاب شيطنت‌هاي بسياري عليه كشورمان روا داشتند كه جمهوري اسلامي در بسياري مواقع به لحاظ لزوم وحدت اسلامي سعي داشته اين ارتباطات برقرار بماند و تا جايي كه امكان دارد از اختلافات پرهيز شود.

وي در ادامه با بيان‌ اينكه برخي اقدامات به وحدت اسلامي ضربه مي‌زند، افزود: از آنجا كه گروهك منافقين براي همه كشورها و سازمان‌هاي بين‌المللي به عنوان يك گروهک تروريستي معرفي شده و همچنان نيز به عنوان يك گروه تروريستي محسوب مي‌شود،‌ جمهوري اسلامي قطعا در مقابل اين دست اقدامات بي‌تفاوت نخواهد بود و اقدامات درخوري را براي مقابله با اين حركت‌ها انجام خواهد داد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در ادامه تصريح كرد: از آنجا كه اطلاعات دقيقي در اين رابطه وجود ندارد، قطعا اگر اخبار موثقي به دست آوريم، مجلس و دولت اقدامات در خوري را در برابر اين عمل ناشايست انجام خواهند داد.

نماينده مردم زنجان و طارم با بيان اينكه پس از بررسي‌ها و دريافت اطلاعات، اقدامات متقابلي را در برابر اين حركت ناشايست انجام خواهيم داد، گفت: در صورت مسجل شدن اين امر احضار سفير عربستان از جمله اقداماتي است كه مورد توجه قرار مي‌گيرد.

گفتني است يك منبع آگاه در سفارت عراق در لندن از كمك‌هاي مالي مقامات سعودي به سركردگان منافقين براي راه‌اندازي يك شبكه تلويزيوني ماهواره‌اي خبر داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *