رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از رونمایی از سند راهبردی دفاع سایبری و نیز بهره برداری از پروژه VPN بومی به عنوان دو پروژه هفته پدافند غیرعامل خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل که در محورهای مختلفی چون آموزش، تبلیغات و رزمایش آمادگی برگزار می شود، اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل و برگزاری مانور دفاع سایبری از سند راهبردی دفاع سایبری نیز رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز چهارم هفته پدافند غیرعامل با عنوان روز دفاع سایبری و فناوریهای نوین نامگذاری شده است، ادامه داد: سند راهبردی دفاع سایبری به کمک اساتید و متخصصان داخلی کشور در یک بازه زمانی طراحی و تدوین شده که در آن مدل جدیدی از مباحث دفاع سایبری ارائه شده است.

وی شناخت تهدیدات سایبری را یکی از مباحث مدنظر در این سند راهبردی عنوان کرد و گفت: در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل و با هدف افزایش امنیت در فضای سایبر پروژه “VPN بومی” نیز به بهره برداری خواهد رسید.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه در کنار برگزاری رزمایشها برای ایجاد آمادگی دفاع سایبری در کشور از محصولات سایبری همچون VPN بومی نیز رونمایی خواهد شد در پاسخ به مهر گفت: جزئیات بیشتر از بهره برداری از این پروژه همزمان با مراسم رونمایی از آن اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر،‌ هفته پدافند غیرعامل از روز گذشته 6 آبان ماه آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *