تأکید بر نقش‌آفرینی آیت‌الله مهدوی کنی در مسئله وحدت اصولگرایان و جلوگیری از تکثّر کاندیداهای اصولگرا نیز یکی از محورهای مهم این جلسه بوده است.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس نهم و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق مبنی بر دیدار تعدادی از چهره‌های جبهه پیروان با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: در این دیدار رایزنی‌هایی را با آیت‌الله مهدوی کنی پیرامون مسئله انتخابات انجام دادیم.

باهنر همچنین با تکذیب اینکه در این جلسه اسمی از یک کاندیدای احتمالی برده شده است، افزود: ما این دیدار را در چارچوب دیدارهای دوره‌ای جبهه انتخابات انجام دادیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مشرق مبنی بر اینکه گفته می‌شود در دیدار جبهه پیروان با آیت‌الله مهدوی از بحث وحدت اصولگرایان نیز در حضور شما، حبیبی و  عسکراولادی صحبت شده است، پاسخ داد: در این جلسه به کاندیدای خاصی اشاره نشد و حتی جبهه پیروان هم برای ارائه یک کاندیدای خاص به این جلسه نرفت.

باهنر تأکید کرد: مسئله انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است و ما جلسات دوره‌ای جبهه پیروان را در این رابطه ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق،‌ یکی از دستور کارهای اصلی جلسه مذکور بحث وحدت اصولگرایان بوده است.

همچنین در این جلسه تحلیل‌هایی نیز پیرامون فعالیت‌های کاندیداهای مستقل، جبهه اصلاح‌طلبان و جریانات نزدیک به دولت نیز ارائه شده است.

تأکید بر نقش‌آفرینی آیت‌الله مهدوی کنی در مسئله وحدت اصولگرایان و جلوگیری از تکثّر کاندیداهای اصولگرا نیز یکی از محورهای مهم این جلسه بوده است.

در این جلسه همچنین پیشنهاد شده است که یک کاندیدا بعنوان گزینه مورد اجماع اصولگرایان مطرح باشد و سایرین نیز به فعالیت در حول محور وی ادامه دهند تا در نزدیکی انتخابات بر اساس نظرسنجی‌های جدیدتر عمل شود.

بر اساس این گزارش هیئتی 7 نفره از جبهه پیروان مباحث این جلسه را جمع بندی کرده‌اند.

از تحلیل‌های انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین نیز خبر می‌رسد که این تشکل سیاسی، معتقد است اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی نقش کمرنگی خواهند داشت و رقابت اصلی میان جریان اصولگرا و جریان دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *