مهمترین عناوین فرهنگی روز شنبه 22 مهر ماه به شرح زیر است:

طهماسب: تصمیم نداریم “کلاه قرمزی” را ادامه بدهیم!
ایرج طهماسب، دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب و حمید جبلی، عوامل سازنده عروسک «کلاه قرمزی» که قرار است در مراسم اختتامیه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان مورد تقدیر قرار بگیرند‌، 21 مهر ماه ساعاتی پیش از مراسم اختتامیه، مقابل خبرنگاران در اصفهان نشستند و به سوالات مختلفی پاسخ دادند.

ایرج طهماسب در خصوص ادامه فیلم‌های «کلاه قرمزی» تصریح کرد: فعلا تصمیمی مبنی بر ادامه این کار نداریم.


آخرین وضعیت درمانی رضا داودنژاد

رضا داوود‌نژاد که چندی پیش دچار پس‌زدگی خفیف کبد شده بود، گفت: پس از یک هفته که در شیراز زیر نظر دکترهایم بودم، اکنون به تهران بازگشته‌ام و حالم کاملا خوب است.

3000 میلیارد در جیب دانشگاه آزاد
رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد: بودجه سال 91 نزدیک به 3000 میلیارد تومان پیش بینی شده که احتمال دارد در خوشبینانه‌ترین حالت 700 میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشیم.

بازیگر ایرانی در فیلم ترور «بن لادن»
بر اساس یک ویدیوی منتشر شده، همایون ارشادی بازیگر مطرح ایرانی در فیلم پرحاشیه «30 دقیقه بامداد» کاترین بیگلو درباره ماجرای ترور اسامه بن‌لادن بازی کرده است.

عکس/خالقان کلاه قرمزی در یک کادر
ایرج طهماسب، دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب و حمید جبلی، عوامل سازنده عروسک «کلاه قرمزی» در مراسم اختتامیه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به نام هنر و هنرمند، به سلیقه ملت ایران توهین کردیم
مافیای داخلی بی‌توجه به آرمان‌ها و خواست مردم، پول نفت را می‌گیرد و فیلم‌هایی می‌سازد که گاه کمترین فصل مشترک را با جامعه ندارد. امروز،نیازمند یک تحول و انقلاب در شیوه‌های مدیریتی و سیاستگذاری و تغییر نگاه در حوزه فیلم و سینما هستیم.

“لج بازی” سیلوستر استالونه و رابرت دنیرو
“سیلوستر اسالونه” و “رابرت دنیرو” دو بازیگر محبوب و برنده اسکار در فیلم ” لج بازی” در کنار هم قرار می گیرند.

رقاص نفرین شده آنقدر رقصید تا مرد
شهید مدرس در کاشمر تبعید بود. روزی مطرب‌های مست را آوردند که این سید عظیم الشأن را اذیت کنند. آقا هر چه کرد دید یکی از رقاص‌ها او را رها نمی‌کند، پس فرمود: برقص تا برقصی! او دیگر نمی‌توانست نرقصد.

ماجرای کلاهبرداری از اکبر عبدی
مردی که به صورت شراکتی صاحب یک رستوران است بدون اطلاع شریک دیگرش با دریافت 50میلیون تومان از اکبر عبدی متواری شد.

عکس/ تلفن همراه ناصرالدین شاه!
اولین تلفن همراه موجود در ایران متعلق به ناصرالدین شاه بوده است. این تلفن همراه در سال ۱۲۳۰ تولید شد، و در سفرها همراه ناصرالدین شاه بوده و در زمان نیاز به کابل‌های کشیده شده بین راه وصل و با مخاطب مورد نظر تماس تلفنی برقرار می‌شده است.

نشان درجه‌يک احمدي‌نژاد به بازیگر قدیمی
رييس جمهور در حکمي «نشان درجه يک فرهنگ و هنر» را به محمد علي کشاورز اعطا کرد.

همکاری اسکورسیزی با فیلمساز ایرانی
مارتین اسکورسیزی فیلمساز بزرگ و خالق شاهکارهایی همچون “راننده تاکسی”، “رفقای خوب” و “گاو خشمگین” تهیه‌کننده‌ی جدیدترین فیلم بهمن قبادی فیلمساز ایرانی خواهد بود.

دیروزمان “هری پاتر” بود امروزمان “بن تن”

ذهن فرزندان از توهم های هری پاتر، بن تن و مرد عنکبوتی پر شده؛ مدگرایی و قانع نشدن به فضای ساده خانه، با شخصیت آنها عجین شده است.

بازیگر نقش منفی “چمران” کیست؟
«مهدی سلطانی» گفت: در فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نقش مقابل شهید چمران را ایفا می‌کنم.

جدیدترین تصاویر از پشت صحنه “چ”

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در شرق تهران ادامه دارد و گروه هم‌اکنون در پادگان محمد رسول‌الله افسریه مشغول گرفتن سکانس‌های هلال احمر پاوه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *