رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران گفت: در مجموع از ابتدای آغاز به کار پورتال اطلاع رسانی استانداری تاکنون بیش از دو میلیون و 550 هزار مخاطب از این سایت بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستم علی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان اظهار داشت: در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عین ناباوری جهانیان، مسیر توسعه و پیشرفت مبتنی بر عدالت را با سرعت طی می کند شاهد هجمه سنگین نظام سلطه از راه های گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و از همه مهم تر جنگ روانی باشیم.

وی افزود: روابط عمومی و رسانه در این شرایط حساس در کنار همه مسئولان و دست اندرکاران نظان نقش اساسی در جهت دفع ترفندهای دشمنان به ویژه در برخورد با عملیات رسانه ای و جنگ روانی آنان علیه ایران اسلامی دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: از سوی دیگر و همزمان با این توطئه ها، کشورمان یک دوره تاریخی از توسعه و آبادانی را در دولت های نهم و دهم تجربه کرده و می کند که به گواه آمار و ارقام در بسیاری بخش ها بیش از کل دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این دوران کار و تلاش صورت گرفته است.

وی این حجم فعالیت های دولت را شایسته اطلاع رسانی کامل ، مناسب و صحیح به مردم دانست و افزود: آگاهی از این حجم توسعه، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه، خنثی کننده دروغ پردازی ها و سیاه نمایی های دشمنان می باشد که این مهم نیز دیگر کارکرد ویژه روابط عمومی های کشور است.

رستم علی با اشاره به اهمیت خاص جغرافیایی، سیاسی، اقلیمی، اقتصادی و گردشگری استان مازندران، اظهار داشت: در این دوران نیز به دلیل توجه ویژه دولت به نیروهای انسانی و نخبگان استان و بکارگیری آنان در رده های بالای تصمیم سازی و مدیریتی کشور، مازندران بیش از گذشته در کانون توجهات قرار گرفته است.

رئیس اداره روابط عمومی استانداری تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای مازندران به عنوان حلقه نخست اطلاع رسانی مجموعه خود، وظایف خطیری به عهده دارند که انجام صحیح این وظایف در نهایت موجب تعالی مازندران ولایتمدار خواهد شد. توجه به ابعاد مختلف کارکردهای روابط عمومی، علاوه بر ایجاد فضای اعتماد و هم دلی در جامعه، مشی و فرهنگ کار و تلاش را بیش از پیش ترویج خواهد کرد.

وی در رابطه با سایت استانداری بیان داشت: از مردادماه سال 1387 انجام تغییرات اساسی در پورتال اطلاع رسانی استانداری مازندران آغاز شد، که علاوه بر ارائه شیوه نوین اطلاع رسانی در استان، موجب جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و پرداختن به اقدامات غیر ضرور شد.

رستم علی ادامه داد: از آن زمان تاکنون در دو مرحله تغییرات کلی و اساسی در شکل ظاهری و ارتقاء پهنای باند این سایت صورت گرفته و بیش از چهار هزار و 700 موضوع اعم از خبر، گزارش، اطلاعات عمومی، جلسات بر روی خروجی سایت استانداری قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *