عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون شمشیربازی گفت: در شش ماه نخست امسال 2 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز خانه‌های شمشیربازی کشور اختصاص یافت.
 
محمد ناصری در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: رشته شمشیربازی طی چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته و این فدراسیون نیز نسبت به چند سال قبل تحولات خاصی را به خود می‌بیند.
وی افزود: در این فدراسیون فعالیت آنقدر زیاد است که حاشیه امنیت برای قهرمانان ملی ایجاد نمی‌شود زیرا این فعالیت‌های مفید باعث رقابت سالم شده تا با تمرینات مستمر، به روز بودن، شرکت در رقابت‌های کشوری، بین‌المللی و لیگ‌های مختلف قهرمانان در آمادگی لازم به سر ببرند.
ناصری با اشاره به اینکه پس از کسب سهمیه المپیک و المپیکی شدن این رشته از جمهوری اسلامی ایران علاقمندان خاصی در سطح کشور به این رشته روی آوردند، ابراز داشت: مهمترین برنامه ما در این ماه اعزام شمشیربازان به مسابقات آسیایی اندونزی در 16 مهر بود که اردوی‌شان نیز شهریور ماه در ارومیه دنبال شد.
عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار فدراسیون شمشیربازی کشورمان با اشاره به خانه شمشیربازی در استان‌ها تصریح کرد: تعدادی از مراکز استان‌ها به خانه شمشیربازی مجهز هستند و در برخی شهرستان‌ها نیز این امکانات ایجاد شده و حتی برخی از شهرستان‌ها نیز مراکز تخصصی در حال ساخت هستند.
وی با اعلام اینکه در شش ماه نخست امسال حدود 2 میلیارد ریال برای تجهیز خانه‌های شمشیربازی در سطح کشور اختصاص یافته است، ادامه داد: این مبلغ تنها اعتبارات بخش تجهیز بوده است.
ناصری در مورد فعالیت بانوان کشورمان در رشته شمشیربازی یاداور شد: بانوان نیز همدوش با مردان کشورمان در این رشته ورزشی فعالیت زیادی دارند و نتایج خوبی را هم در مسابقات آسیایی و جهانی برای کشورمان به ثبت رسانند که نمونه آن کسب مدال‌های رنگارنگ تیم ملی بانوان ایران اسلامی در مسابقات گرجستان بود.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *