هراز نیوز : مردم خراسان شمالی ازساعات بامدادی چهارشنبه 19 مهرماه، در میدان دولت بجنورد و خیابان‌های مسیر استقبال از معظم له،  به انتظار قدوم رهبر انقلاب گرد هم آمده بودند، با حضور پرشور خود در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایش میثاق با رهبری و ولایت را به نمایش گذاشتند.

در این استقبال بی نظیر، مردان، زنان، جوانان و نوجوانان، علما و روحانیون شیعه و سنی، دانشجویان و دانش آموزان، بازاریان و کسبه، کارگران و همه آحاد مردم به خیابان‌های شهرآمده و ارادت خود را به مولا و مقتدایشان اعلام کردند.

مردم دیار گنجینه فرهنگ‌ها، که تمثال‌هایی از مقام معظم رهبری و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشتند با شعارهایی همچون “صل علی محمد، بوی خمینی آمد”، “صل علی محمد، رهبرما خوش آمد”،  “ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده‌ایم”، ” لبیک یا خامنه ای”، ” ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند”، “حزب فقط حزب‌الله، سید علی روح‌الله”، “ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای”، عشق و ارادت قلبی خود را به مقام معظم رهبری نشان دادند.

کودکان، دانش آموزان و نوجوانان که در طول مسیر استقبال ایستاده بودند، با دردست داشتن عکس هایی از مقام عظمای ولایت و پرچم های کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکان دادن آن عشق قلبی خود را نسبت به مقام معظم رهبری ابراز و به ایشان ادای احترام می کردند.

موج حضوربی سابقه و شکوهمند مردم و خیل جمعیت مشتاقی که به دیدار و استقبال از مقام عظمای ولایت آمده‌اند در صفوفی به هم پیوسته و منظم ، مسیر چند کیلومتری استقبال از رهبری را پرکرده بودند.

¦lt;br /> هم اکنون مردم ولایت مدار خراسان شمالی در استادیوم تختی بجنورد و خیابان‌ها و محوطه های اطراف آن، درانتظار استفاده شنیدن بیانات مقام معظم رهبری هستند.

سخنراني مقام معظم رهبري در استاديوم تختي بجنورد آغاز شد.

مهمترین عناوین صحبت های ایشان به شرح زیر می باشد:

* رهبر انقلاب در جمع مردم استان خراسان شمالی: جوانان عزیز در خیابان آنچنان تراكمی را ایجاد كرده بودند كه من از فشاری كه بر این مردم وارد می‌آمد، نگران می‌شدم.

* اگرچه امروز توفیق نداریم در حرم امام رضا(ع) باشیم اما از این منطقه که متعلق به آن حضرت است به ایشان سلام می‌کنیم

* اگر بخواهیم هدف‌های ملت ایران را در یك مفهوم خلاصه كنیم، آن مفهوم كلیدی عبارت است از پیشرفت با تعریف اسلامی

* پیشرفت در منطق اسلام یعنی پیشرفت همه جانبه. هدف پیشرفت است، منتها رصد كردن مرحله به مرحله نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت‌ها هم لازم است كه وظیفه نخبگان است.

* حركت ملت ایران از اول انقلاب تا امروز سیر صعودی داشته است / ثبات سیاسی كشور از اول انقلاب تا امروز وجود داشته است. این مهمترین زیر بناست.

* این حالت نشاط و پای کار بودن در همه جای کشور دیده می‌شود/ نعمت بزرگیست اما برای رفتن به قله‌ها کافی نیست/ بایستی نقشه راه وجود داشته باشد و این حرکت دائم رصد شود

* یكی از خطاهایی كه خود ما كردیم و بنده نیز در این خطا سهیم هستم، سیاست تحدید نسل است كه ابتدا درست بود ولی باید در دهه هفتاد متوقف می‌شد / اگر این نسل جوانی كه امروز داریم در سال‌های آینده بتوانیم حفظ كنیم همه مشكلات كشور حل خواهد شد.
 * ملت ایران از مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد/ از بحرانهای بزرگتر از این عبور کرده‌ایم.
 * بالا رفتن قیمتها و اشتغال جزو دغدغه‌های اساسی امروز مردم در سراسر کشور است/ لکن مشکل اساسی که مسئولین نتوانند حل کنند، نداریم.

* امروز دشمنان ما و رسانه‌ها هی مساله تحریم را بزرگ می‌کنند برخی‌ها هم با آنها همراهی می‌کنند/ تحریم‌ها از قبل بود.

* تحریم‌ها را از زمانی شروع کردند که اصلا حرفی از انرژی هسته‌ای نبود/ می‌گویند اگر ملت دست از حق خود در انرژی هسته‌ای بردارد، تحریم‌ها را برمی‌داریم؛ دروغ می‌گویند 

* ارتباط تحریم‌ها با مساله هسته‌ای ایران دروغ است/ آن چیزی که آنها را عصبانی می‌کند، سرافرازی و گردن‌کشی ملت ایران است

* چند نفر ۲ یا ۳ ساعت چند سطل زباله آتش می‌زنند در تهران، آنها می‌گویند ایران شلوغ شد/ وضع ما بدتر است یا وضع شما/ خیابانهای شما  ۲ سال است که شب و روز پر است از مردم معترض

* مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد، البته علاج اصلی و بنیادین آن عبارت است از تولید ملی، همان چیزی که در ابتدای سال عرض کر‬‫دیم

*همه اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است به ضرر رژیم صهیونیستی است

* خواستند انقلاب را در هشت سال جنگ از پای در آورند که نتوانستند و ملت از آن عبور کرد‬. ‫

* بعضی از رسانه های داخلی با دشمن همراه می شوند و مسأله تحریم دشمنان را بزرگ می‌کنند‬

* ‫مسئولان اتحاد لازم و برنامه‌ریزی و مسئولیت‌پذیری داشته باشند‬، ‫تقصیرها را گردن هم نیندازند‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *