سندی که مشاهده می کنید، دستور پرداخت یه ماه حقوق معوقه ایشان به مبلغ هفتصد و بیست تومان می باشد. این مبلغ، درست یک ماه قبل از آخرین سفر سردار پرداخت گردیده است.

مشرق، احمد متوسلیان به تاریخ 15 فروردین 1332 در تهران متولد شد و 29 سال بعد ، به تاریخ 14 تیر ماه سال 1361 در بیروت ، خلعت شهادت پوشید.
حاج احمد چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و نامش در فهرست پاسدارانِ پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه) به ثبت رسید.
وی در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرماندهی سپاهِ شهر مریوان به ایشان محول گردید.
شهید احمد متوسلیان تا دو سال فرماندهی سپاه مریوان را بر عهده داشت و در زمستان سال 1360 ، مامور به تاسیس «تیپ 27 محمد رسول الله» (صلوات الله علیه) گردیده و از جبهه ی غرب به جبهه جنوب عازم شد.
شهید متوسلیان، در اسفند ماه 1360 و فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1361، فرماندهی مهم اصلی ترین یگان  پیاده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت. سندی که مشاهده می کنید، به تاریخ 12 خرداد ماه 1361(یک هفته پس از آزادی خرمشهر) دستور پرداخت یه ماه حقوق معوقه ی ایشان به مبلغ هفتصد و بیست تومان می باشد. این مبلغ، درست یک ماه قبل از آخرین سفر حاج احمد متوسلیان که به شهادت ایشان منتهی شد، پرداخت گردیده است:

One thought on “سند/ آخرین حقوق دریافتی یک فرمانده لشکر”
  1. سایت محترم : مبلغ 7200 تومان وبرای حقوق سه ماه میباشد . فکر کنم خودتان هم سند را به دقت نخواندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *