* درست در شرايطي كه مشكلات اقتصادي اعتراض مردم را برانگيخته، سكه و ارز هر روز ركورد مي‌شكنند و ناهنجاري‌هاي اجتماعي به ويژه نابساماني‌هاي مربوط به حجاب و عفاف به اوج رسيده، معاون سياسي امنيتي استانداري زنجان با تعريف بي‌سابقه‌اي از دولت احمدي نژاد، مخاطبان خود را شگفت زده كرد.

به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از زنجان، احمدي، در جلسه هماهنگي گراميداشت هفته نيروي انتظامي ضمن تمجيدهاي فراوان از دولت‌هاي نهم و دهم و بدگوئي از دولت‌هاي قبلي، با حمله به مجلس و قوه قضائيه گفت: چرا مجلس رعايت دولت را نمي‌كند؟ چرا سران قوا دستور مقام معظم رهبري را رعايت نمي‌كنند… چرا به نام اصولگرائي هرچه دلتان مي‌خواهد مي‌گوئيد؟ هم در مجلس و هم در جاهاي ديگر.

وي مدعي شد: مسئولان قبلاً در خارج از كشور اطلاعات مي‌فروختند كه درصورت نياز پرونده آنها را روي مي‌كنم!

 

 

دیدار مرسی با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی

* روزنامه الحيات چاپ لندن به نقل از روزنامه‌هاي اسرائيلي نوشت محمد مرسي پس از انتخابات رياست جمهوري آمريكا با شيمون پرز و مقامات ارشد رژيم صهيونيستي ديدار خواهد كرد.

اين روزنامه به نقل از يك مقام عالي رتبه مصري كه به همراه مرسي به نيويورك سفر كرده بود نوشت اين مقام نزديك به مرسي ديدار رئيس‌جمهور مصر با همتاي اسرائيلي خود و يا ديگر مقامات بلندپايه رژيم صهيونيستي را بعيد نمي‌داند، البته اين ديدار بعد از انتخابات رياست جمهوري آمريكا صورت خواهد گرفت.

موافقت مرسي براي اين ديدار با فشار آمريكا و براي كاهش اختلافات ميان قاهره و واشنگتن صورت مي‌گيرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *