مبناي ماموريت هاي پليس مطالبات مردم است

جانشين فرمانده انتظامي مازندران در همايش اعضاي شوراها، بخشداران و دهياران با پليس عنوان داشت: مبناي ماموريت هاي پليس مطالبات مردم است.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ” روح الامين قاسمي” جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران در همايش شوراها، بخشداران ودهياران استان که با حضور مديرکل دفتر فني استانداري استان همراه بود، ميلادامام رضا ،هفته دفاع مقدس و هفته نيروي انتظامي راتبريک گفت. وي تصريح کرد:برقراري نظم وامنيت در جامعه به ميزان مشارکت آحاد جامعه با پليس بستگي دارد و اين تعامل و همکاري تنها درپرتو بستري خواهد بود که شما عزيزان ايجاد خواهيد کرد. جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به اينکه حضرت ابراهيم(ع) درزمان ساخت خانه کعبه از خداوند خواست تا اين خانه مکاني امن براي مردم و رزق و روزي آنها امنيت باشد. وي دونعمت مجهول خداوندي يعني سلامت و امنيت را در زندگي مهم برشمرد وافزود:انسان تا زماني که به مصيبتي گرفتار نشود و سلامت وي در خطر نيفتد ارزش اين دونعمت رانخواهد دانست. سرهنگ” قاسمي” بااشاره به ماموريت ووظايف مهم نيروي انتظامي در تامين نظم وامنيت به نقش مردم در ايجاد امنيت پرداخت و تصريح کرد:شعار امسال هفته نيروي انتظامي سرمايه اجتماعي اساس اقتدار ما است نامگذاري شده . اين مقام مسئول به نقش مردم در خنثي کردن توطئه هاي دشمنان در طول انقلاب اشاره کرد و افزود:مردم همواره پشتيبان اين نظام بوده وهستند. سرهنگ”قاسمي”اظهار داشت:مبناي ماموريت هاي پليس مطالبات مردم است و اين مردم هستند که پليس را در مقابله با ناهنجاري اجتماعي ياري خواهند کرد.

برگزاري همايش سراسري 110 هزارنفري دفاع شخصي در مازندران

معاون تربيت وآموزش فرماندهي انتظامي مازندران از برگزاري همايش سراسري 110 هزار نفري دفاع شخصي در يگان ويژه پاسداران استان خبر داد. سرهنگ”بنار”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:درراستاي ارتقاء توان رزمي کارکنان انتظامي و نيروهاي يگان ويژه پاسداران و ارتقاء آمادگي جسماني آنان در مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم وامنيت همايش سراسري دفاع شخصي در ستاد يگان ويژه پاسداران استان برگزار شد. وي تصريح کرد:شرکت کنندگان دراين همايش ضمن انجام حرکات نمايشي،فنون دفاع شخصي ورهايي ودستگيري متهمان را تمرين کردند. گفتني است،همايش بزرگ110هزارنفري دفاع شخصي به مناسبت هفته ناجا همزمان با سراسر کشور دراستان مازندران برگزار شد.

 

 

 

امروز اقتدار پليس،در کنار مردم بودن است

فرمانده انتظامي استان مازندران در همايش راهوران محله که صبح امروز در سالن هلال احمر “ساري” برگزار شد،گفت: امروز اقتدار پليس در کنار مردم بودن است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، همايش راهوران محله صبح امروز در استان مازندران با حضور سرهنگ”مهماندار”فرمانده پليس راه کشور،”نصرا.. نژاد”مديرکل حمل ونقل و پايانه هاي استان و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد. در اين مراسم سردار “عليرضا مسکني” فرمانده انتظامي استان مازندران ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي از همکاري و تعامل خوب مردم ومسئولان دررعايت قوانين و اقدامات زيربناي و توسعه راه ها از سوي اداره حمل و نقل و پايانه ها واستانداري در کاهش تصادفات قدرداني کرد. وي تصريح کرد:باتوجه به افزايش توليد و ورود خودرو ها در جاده ها در مقايسه با سال هاي 83 و 84 که با افزايش چشمگير تصادفات و تلفات حوادث رانندگي مواجه بوديم،خوشبختانه در اين سال ها شاهد کاهش تصادفات هستيم. فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به مسئوليت دهياران در همکاري با ماموران پليس راه قبول اين مسئوليت خطير را نشان از احساس مسئوليت اين عزيزان دانست. سردار”مسکني”با اشاره به شعار امسال هفته نيروي انتظامي سرمايه اجتماعي پليسرا مهم ارزيابي کرد و افزود:اعتماد متقابل و ارتباط مناسب مردم با پليس موجب موفقيت ناجا و افزايش احساس امنيت در جامعه مي شود. فرمانده انتظامي استان مازندران از تماس بيش از 320 هزار نفر با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در سال جاري خبر داد وافزود:امروز اقتدار پليس در کنار مردم بودن است . سردار”مسکني”درخاتمه يادآورشد:امروز راهوران محله در راستاي همکاري با پليس راه و کنترل ترافيک جاده هاي روستايي عملکرد خوبي داشته که جاي تقدير وتشکر است.

تقدير مديرکل ورزش و جوانان استان مازندران از پليس

باحضور فرماندهان،مسئولان وکارکنان انتظامي استان مازندران و مديرکل ورزش و جوانان استان برنامه ورزش همگاني به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامي استان برگزارشد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،دراين مراسم پس ازاجراي برنامه نرمش و ورزش همگاني سرهنگ “بنار” معاون تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي مازندران در گزارشي به تشريح اقدامات و فعاليت هاي تربيت بدني فرماندهي انتظامي استان پرداخت. وي تصريح کرد:اين معاونت به منظور بالا بردن سطح توان جسماني کارکنان در ماموريت هاي محوله و ذاتي،ورزش رزمي و دفاع شخصي را براي کليه کارکنان برنامه ريزي که تمامي کارکنان دوره دفاع شخصي را در رده کمربند زرد و سبز طي کرده اند. سرهنگ”بنار” اظهار داشت: فرماندهي انتظامي استان مازندران در بخش ورزش قهرماني يکي از قطب هاي برتر ورزش قهرماني در سطح ناجا و نيروهاي مسلح محسوب مي شود. برپايه اين گزارش،”پريچهره”مديرکل تربيت بدني استان مازندران در سخناني از زحمات و تلاش هاي خالصانه ماموران انتظامي استان در راستاي تامين امنيت مسابقات ورزشي در سطح استان قدرداني کرد. وي بااشاره به اينکه 50 درصد مدال طلاي کشور و25 درصد مدال المپيک کشور را مازندراني ها در المپيک و پارالمپيک کسب کرده اند . گفتني است،در پايان اين مراسم به نفرات برگزيده ورزشي هدايايي به رسم يادبود اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

کاهش 5 درصدي تلفات حوادث رانندگي در حوزه برون شهري کشور

فرمانده پليس راه کشور در همايش راهوران محله استان مازندران که صبح امروز در شهرستان”ساري”برگزار شد،از کاهش 5 درصدي تلفات حوادث رانندگي در حوزه برون شهري خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ”مهماندار” فرمانده پليس راه کشور با اشاره به نقش فرهنگ سازي در کاهش تخلفات وتصادفات رانندگي بر افزايش زمينه هاي آموزشي و فرهنگي در راستاي ارتقاء فرهنگ ترافيک در کشور از سوي دستگاه هاي متولي امر فرهنگ تاکيد کرد. وي با بيان اينکه استان مازندران از استان هاي مسافر خيز کشور است،تصريح کرد:همه ساله بر سفرها و تردد خودرو ها در جاده هاي اين استان افزوده مي شود.  فرمانده پليس راه کشور افزود:در اواخر شهريورماه امسال در مدت 24 ساعت بيش از 37 هزار دستگاه خودرو از جاده هاي استان تردد کردندکه با توجه به ظرفيت7تا10 هزارخودروي اين جاده ها ، خوشبختانه شاهد کاهش 5 درصدي تلفات حوادث رانندگي در حوزه برون شهري بوده ايم. سرهنگ”مهماندار”با اشاره به نقش راهوران محله در کنترل جاده هاي روستايي بر بررسي زمينه هاي افزايش تعامل وهمکاري با شيوه هاي مناسب تاکيد کرد. وي خطاب به راهوران محله عنوان داشت:شما عزيزان به مصداق آيه شريفه32سوره مائده که مي فرمايد:هرکس جان يک نفر را نجات دهد جامعه اي را نجات داده است، مسئوليت ارزشمندي را بر عهده داريد و کار شما ستودني است. فرمانده پليس راه کشور بر استفاده از شبرنگ از سوي رانندگان وسايل نقليه کشاورزي در جاده هاي روستايي تاکيد کرد. سرهنگ”مهماندار”همچنين با اشاره به اينکه 40 درصد تلفات حوادث رانندگي را راکبان موتور سيکلت تشکيل مي دهند،افزود:وضع قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي براي حفظ جان رانندگان و عابران پياده است و رعايت آن موجب افزايش ايمني در جاده ها مي شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *