:خبرگزاری آنا: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که سایت خبری آنا در آخرین نشست هیات نظارت بر مطبوعات مجوز خبرگزاری گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد زاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین رونمایی از سایت جدید خبرگزاری آنا که با حضور معاون اداری مالی دانشگاه آزاد، و معاون فرهنگی سپاه برگزار شد، اعلام کرد که این سایت خبری در آخرین نشست هیات نظارت بر مطبوعات رسما مجوز خبرگزاری گرفت.

وی در آغاز صحبت‌های خود ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)، اقدامات موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدامات توهین به اعتقادات بیش از 1.5 میلیارد مسلمان است و آن‌ها خود به خوبی میدانند که نور اسلام با این اقدامات موهن خاموش نمی‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: نظام سلطه دارای مثلث قدرتی متشکل از سه ضلع است که رسانه، لابی صهیونیستی و ثروت اضلاع آن هستند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه هدف نظام سلطه سود و سرمایه و اداره جهان است تاکید کرد: رسانه‌های داخلی باید حرف اسلام را پراکنده کنند و در این راه لازم است رسانه‌های کشور به لحاظ کیفی خود را بهبود بخشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌بر این باورم که رسانه‌ها متعلق به بخش فرهنگ هستند و در راستای کار رسانه‌ای توجه به تهذیب رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *