به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، محمدحسن اصغری شامگاه امروز در سیزدهمین یادواره شهدای شهرستان میاندرود با اشاره به سرخوردگی دشمنان از پیروزی در جبهه نظامی بر مردم ایران، اقدام دشمن در تهاجم فرهنگی را به دلیل این سرخوردگی دانست.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران در این مورد گفت: دشمنان از راه تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی وارد شدند تا به نظام مقدس اسلامی ضربه وارد کنند.

 

وی با بیان اینکه آنها مواد مخدر را در بین جوانان ما پخش می‌کنند و حجاب را از زنان می‌گیرند تا به اهداف خود برسند، افزود: دشمنان حتی حرم مطهر امامان را منفجر می‌کنند و به پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌کنند که همه اینها از مظاهر تهاجم فرهنگی است.

 

* ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی و توسعه حرم مطهر امام حسین در کربلا اشاره و اضافه کرد: در نجف اشرف هم صحنی به مساحت 250 هزار متر مربع در سه طبقه برای یاد بود حضرت زهرا (س) از طرف ستاد عتبات مازندران در حال ساخت است.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران با برشمردن کشورهای که برترین تجهیزات جنگی را برای استفاده علیه رزمندگان ما به عراق اهدا می‌کردند، افزود: اکنون که نتوانستند با آن همه تجهیزات موفق شوند دست به تهاجم و شبیخون فرهنگی زده‌اند و از این راه قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارند.

 

* سورک میزبان سال آینده

 

فرماندار میاندرود نیز در این مراسم با اشاره به وقوع سیل در روستای دارابکلای این شهرستان تصریح کرد: با وجود این مسئله باز هم مردم در این مراسم روحانی شرکت کرده‌اند.

 

علی رجبی با اشاره به حضور چشم‌گیر مردم به ‌ویژه جوانان در این مراسم آن را به برکت خون شهدا دانست.

 

وی برگزاری یادواره های شهدا در این شهرستان را یک سنت پسندیده عنوان کرد و بیان داشت: این مراسم در سال گذشته با حضور سید محمد حسینی وزیر ارشاد برگزار شده بود.

 

به گزارش فارس، در این مراسم بیرق متبرک به ضریح امام حسین (ع) که نماد میزبانی یادواره شهدای میاندرود در سال آینده است توسط پدر شهیدان اسفندیاری به پدر شهید محمدزاده اهدا شد که بدین ترتیب سورک مرکز شهرستان میاندرود سال آینده میزبان این مراسم روحانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *