مهمترین عناوین ورزشی روز شنبه 8 مهرماه به شرح زیر است:

تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران فردا (يكشنبه) با پيروزي بر تيم قدرتمند استراليا مي‌تواند بار ديگر به جام جهاني نوجوانان راه يابد.

ایسنا، تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران كه توانست با 9 امتياز با اقتدار به مرحله يك‌چهارم نهايي مسابقات قهرماني آسيا راه يابد، براي حضور در جمع چهار تيم پاياني و كسب سهميه حضور در جام جهاني 2013 بايد فردا (يكشنبه) از سد استراليا بگذرد.

 

استراليا به عنوان تيم دوم گروه B بعد از تيم عراق راهي پلي‌آف شد كه اكنون بايد با تيم نخست گروه A بازي كند.

 

شاگردان علي دوستي‌مهر در مرحله گروهي توانستند در هر سه مسابقه پيروزي شوند. آنها در اولين بازي لائوس را با نتيجه سه بر يك شكست دادند. در مسابقه دوم با حساب چهار بر يك يمن را از پيش‌رو برداشتند و برابر كويت هم در نبرد سوم توانستند دو بر يك به پيروزي برسند.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی
تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز شنبه 8 مهر 91 به دومین برد پرسپولیس در این فصل و خداحافظی فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب استقلالی ها از فوتبال و جلسه کی روش با علی کریمی و حضور قلعه نویی بر سر مزار ناصر حجازی پس از 16 ماه اختصاص دارد.

فریدون زندی از استقلال جدا شد
سرپرست تیم استقلال از جدایی قطعی فریدون زندی از جمع آبی پوشان خبر داد.
به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی با اشاره به اینکه زندی از آغاز فصل مورد توجه باشگاههای قطری قرار داشت عنوان کرد: زندی پس از بازی مقابل صنعت نفت و بعد از توافق با مسولان باشگاه راهی قطر شد و به عضویت یکی از باشگاههای این کشور درآمد.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا قرار است بازیکنی جایگزین زندی شود، گفت:فعلا تا نیم فصل استقلال با همین بازیکنان به کارش ادامه خواهد داد و پس از آن با نظر کادر فنی اقدامات لازم را انجام می دهیم.

ایتالیا – فرانسه، ۲۴ آبان در پارما
فینال جام جهانی 2006 تکرار می‌شود
بنا به گزارش یک روزنامه چاپ فرانسه دیدار فینال جام جهانی آلمان در قالب دیداری دوستانه تکرار می‌‌شود.
به گزارش مشرق، فارس به نقل از اکیپ نوشت: فدراسیون فوتبال فرانسه روز گذشته رضایت خود برای انجام دیداری آزمایشی با ایتالیا اعلام کرد.

بر این اساس قرار است پیکار فوق در تاریخ 14 نوامبر (24 آبان 91 ) برگزار شود.

مطابق این گزارش خروس‌های آبی (فرانسه) در این زمان میهمان «آتزوری‌»‌در ورزشگاه «تاردینی»‌ پارما خواهند بود.

ایتالیا و فرانسه در فینال جام جهانی 2006 در وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند که لاجوردی‌پوشان در ضربات پنالتی 5 بر 3 پیروز شده و به مقام قهرمانی دست یافتند.

قهرمانی نوشاد عالمیان با انتقام از برادر
مسابقه فینال برترین‌های پینگ پنگ ایران با قهرمانی نوشاد عالمیان در اراک به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، در فینال مسابقات پینگ پینگ برترین‌های ایران برادران عالمیان یعنی نوشاد و نیما در اراک به مصاف هم رفتند که نوشاد موفق شد با برتری 4 بر 2 انتقام دو باخت قبلی خود را از برادرش نیما بگیرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

این مسابقه در سالن ورزشی واگن پارس اراک برگزار شد و بازیکن المپیکی کشورمان موفق شد گیم های اول (4 – 1) سوم (11 – 9) چهارم (11 – 5) پنجم (11 – 7) و ششم (11 – 6) را در یک بازی دیدنی و تماشایی به نام خود ثبت کند. نیما عالمیان نیز در گیم دوم (13 – 11) مقابل نوشاد به پیروزی دست یافت.

عکس/قلعه‌نویی پس از 16ماه برمزار حجازی
سرمربی تیم استقلال که روز پنج شنبه در مراسم یادبود داود جورابلی یکی از مشوقین باشگاه استقلال در قطعه نام آوران بهشت زهرا حضور یافته بود پس از 16 ماه بر سر مزار ناصر حجازی حاضر شد!

اعتراض سایت حجازی به قلعه‌نویی
حضور امیر قلعه نویی پس از 16 ماه بر سر مزار ناصر حجازی با واکنش منفی سایت ناصر حجازی مواجه شد.
به گزارش مشرق، پنج شنبه گذشته سالروز درگذشت داود جورابلی یکی از مشوقین باشگاه استقلال بود و مراسم یادبود وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد که در این مراسم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال حضور داشت و برای دقایقی با بستگان مرحوم جورابلی صحبت کرد.

قلعه‌نویی همچنین پس از 16 ماه بر سر مزار مرحوم ناصر حجازی حاضر شد و فاتحه‌ای برای شادی روح وی خواند که این حضور با واکنش سایت ناصر حجازی مواجه شد.

درخواست چاق‌ترین پسر ایران از رویانیان
چاق‌ترین پسر ایران از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخواست کرد به جای اخراج کاپیتان، سرمربی پرتغالی را کنار بگذارد.

به گزارش مشرق به نقل از نامه،‌ سال گذشته محسن پورمحمدی در جریان دیدار پرسپولیس و صبای قم اجازه حضور کنار زمین را پیدا کرد و مشغول تماشای بازی شد. در بین دو نیمه بازی علی کریمی که از علاقه این بازیکن به خود و تیمش مطلع شد به کنارش رفت و پیراهنش را به وی هدیه کرد.

پس از این اتفاق پسر 175 کیلوگرمی ایران بیش از پیش معروف شد و با دیگر بزرگان پرسپولیس از جمله علی پروین و کریم باقری نیز دیدار داشت.

وی پس از اخراج علی کریمی توسط مانوئل ژوزه با دفتر ستاد سوخت تماس گرفت تا از رویانیان بخواهد به جای علی کریمی، سرمربی پرتغالی را از تیم اخراج کند چرا که ماموریت دارد تیمش را به دسته دوم بفرستند!

تلاش پورمحمدی بی نتیجه بود چرا که رویانیان آن زمان در محل کارش حضور نداشت. چاق ترین پسر ایران حتی با علی پروین نیز در این خصوص تماس گرفت که موفق به صحبت با وی نشد.

دیدار سایپا – پرسپولیس در ورزشگاه تختی
سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از تصمیم قطعی سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی خبر داد.

عکس/ آخرین تقابل‌های مجیدی و کریمی
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی سال 90 در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه سه بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید. این آخرین باری بود که مجیدی در دربی پیراهن استقلال را بر تن کرد.

همچنین در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، پرسپولیس و الغرافه در ورزشگاه آزادی به تساوی 1-1 رسیدند. مجیدی در این بازی پس از اخراج پیراهن خود را در آورد و با نشان دادن لباس آبی و عدد 4 خشم هواداران پرسپولیس را بر انگیخت.

احمد‌زاده سرمربی ملوان شد
محمد احمدزاده به عنوان سرمربی تیم ملوان جانشین فرهاد پورغلامی شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد احمد‌زاده که روز گذشته به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال ملوان انتخاب شده بود امروز به عنوان سرمربی سکان هدایت ملوان را در دست گرفت و جانشین فرهاد پورغلامی شد.

ملوان با پورغلامی نتایج خوبی گرفته بود و فینالیست جام حذفی در دو فصل پیش شد. این تیم اکنون با 13 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

حاشیه های تمرین امروز پرسپولیس
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

برنامه پخش مستقیم رقابت‌های فوتبال
رقابت‌های باشگاهی فوتبال اروپا، لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان اروپا به صورت مستقیم از سیما پخش خواهد شد.

رقابت های لیگ های اروپایی، لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان اروپا در هفته پیش رو به صورت مستقیم از شبکه های سوم و ورزش پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *