رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سؤالی در باره اظهار نظر سید محمد خاتمی درباره عدم امکان ایجاد 2 میلیون شغل توسط دولت گفت: در یک کنفرانس خبری به این شبهات پاسخ خواهم داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره محورها و برنامه‌های خود در سفر به نیویورک گفت: به عنوان رئیس جمهور امسال سال آخری است که من در این جمع حضور پیدا می‌کنم از این رو باید جمع بندی سفر‌های گذشته صورت گیرد و راهی روشن را جلوی پای بشریت بگذاریم.

وی افزود: یک بخش دیگر کار ملاقات‌های دوجانبه است که شامل دیدار با دبیر سازمان ملل متحد، رؤسا و مسئولین کشورها می‌شود که ما باید هم مسائل فوق را در این دیدارها مطرح کنیم و هم روابط دو جانبه را مطرح کنیم.

وی افزود: بحث دیگر ملاقات‌های خاص به عنوان رئیس جنبش نم است و ما در این سفر ملاقات‌ها وجمع‌هایی را ترتیب داده‌ایم که شامل دو محور است.

وی گفت: محور اول شامل ایجاد و تغییر ساختارهای لازم برای جنبش عدم تعهد است و محور دوم شامل بحران‌ها و مسائلی است که در بعضی نقاط دنیا است و ما با عنوان رئیس جنبش عدم تعهد موظفیم آن را دنبال کنیم.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم نهادهای لازم را برای ایجاد و اصلاح ساختارهای مورد نیاز در جنبش نم داشته باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: یک بخش دیگر گفت‌وگو با مردم جهان و آمریکاست که این هم بخش مفصلی است و بخش دیگر دیدار با ایرانیان ساکن آنجاست و بخشی هم ملاقات با گروه‌های اجتماعی گوناگون در آمریکاست.

وی افزود: امسال کمی وضعیت این دیدارها متفاوت است،بخشی از آن شامل بحث و گفت‌وگوی آزاد است و بخشی از آن به صورت سؤال و جواب است.

احمدی‌نژاد گفت: امیدواریم بتوانیم امسال برنامه‌های خوبی را در اجلاس پیاده کنیم و وظیفه‌ای که ملت بر دوش ما گذاشته انجام دهیم.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در باره اظهار نظر سید محمد خاتمی درباره عدم  امکان ایجاد 2 میلیون شغل توسط دولت گفت:مگر من باید به عنوان رئیس جمهور درباره هر چیزی که دیگران درباره آن صحبت کردند اظهار نظر کنم.

وی افزود: در یک کنفرانس خبری به این شبهات پاسخ خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *