تعطیلی دائمی خانه سینما تأیید شد

وزیر ارشاد با تأیید رأی نهایی هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و هنری دربارة تعطیلی دائم خانه سینما، تصریح کرد: با بررسیهای بعمل آمده، دلیل موجهی که موجب نقض رأی آن هیأت شود، مشاهده نشد.

ننه قمر چینی هم آمد!

عروسکهای ننه‌قمر و اسکندر که شخصیتهای کارتون شکرستان هستند این روزها از چین به کشور وارد شده و به عنوان اسباب بازی در اختیار کودکان قرار می گیرند.

علت «ترسِ بزرگ» کاخ سفید چیست؟

به اعتقاد کارشناسان دلیل اصلی ترس مقامهای کاخ سفید از اعتراضهای اخیر مسلمانان، «از میان رفتن موانع انقلابیون پس از وقوع بیداری اسلامی» است؛ زیرا اکنون مسلمانان می‌توانند به صورت آزادانه به بیان مطالبات خود از حکومت بپردازند و نسبت به اقدامات توهین آمیز ایالات متحده واکنش نشان بدهند. در واقع اگر تا پیش از این، پتانسیل خروش مسلمانان جهان علیه استکبار امکان بروز نداشت، اکنون دیگر مانعی برای بیرون ریختن آن وجود ندارد.

ضرب و شتم یک روحانی توسط دختر بدحجاب!

امام جماعت مسجد جامع شهمیرزاد پس از آنکه به یک خانم به دلیل بدحجابی تذکر داد از سوی وی مورد ضرب و جرح قرار گرفت و راهی بیمارستان شد. این روحانی مسن که بر اثر ضربات وارده چند روز را در بستر بیماری بوده با ابرازتأسف از وضعیت حجاب در این شهرستان تأکید کرده است که از ضارب شکایتی ندارد

ما سه نفر رأی نمی آوریم!

نیمروز: باهنر درباره احتمال نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است: من فکر می‌کنم مصلحت نیست که آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ کنند. وی با بیان اینکه علی اکبر ناطق نوری، علی لاریجانی و خودم را برای ریاست جمهوری لایق می دانم افزوده است: با این وجود هر سه نفر ما رأی نداریم.

توهین تهمینه میلانی به حجاب

باشگاه خبرنگاران: تهمینه میلانی عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس بوکش انتشار داده که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

جاسوسی مرد شماره دو نیروی‌دریایی ترکیه

ترکیه آنلاین: دادستانی جمهوری ترکیه در شهر ازمیر، حکم بازداشت «ویسل کسله» مرد شماره دو نیروی دریایی ترکیه را که پیش بینی می شد در آینده به فرماندهی کل نیروی دریایی این کشور منصوب شود، به اتهام جاسوسی صادر کرد.

کشف باند تهیه و توزیع داروی گیاهی تقلبی

به همت معاونت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد، یک باند تهیه و توزیع داروی گیاهی تقلبی در یکی از محلات قدیمی یزد کشف و منهدم شد. این باند با تهیه موادخام، داروی گیاهی و ترکیبات گیاهی غیربهداشتی تهیه کرده و با نامهای تقلبی در شهرهای مختلف توزیع می کرد.

نمونه آزادی بیان در غرب

یک کاربر اینترنتی در یورک شایر انگلستان به دلیل ارسال یک کامنت اینترنتی در فیس بوک دستگیر و به شش ماه حبس محکوم شد. او در ادامه خبری که از کشته شدن 6 سرباز انگلیسی حکایت می کرد نوشته است: بهتره همشون برن بمیرن.

ورود تری جونز به آلمان ممنوع شد

دولت آلمان با صدور بیانیه ای تأکید کرد: در صورت تمایل تری جونز برای مسافرت به آلمان اجازه ورود او را به خاک کشورش نخواهد داد. جونز کشیش هتاکی است که خواستار قرآن سوزی شده بود.

همچنین در حالی که یک گروه افراطی ضد اسلامی در آلمان به فکر نمایش فیلم موهن هستند، مرکل تأکید کرد: آزادی بیان حد و مرزی دارد به همین دلیل دولت در حال بررسی ممنوعیت نمایش این فیلم است.

دیواره مشایی فرو می ریزد

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی گفت: دیواره ای که آقای مشایی برای خود درست کرده با شکست در انتخابات فرو می ریزد و این موضوع خیلی فرق می کند با اینکه وی بگوید نگذاشتند من بیایم و اگر من می آمدم 60 میلیون رأی می آوردم که البته گفته من بیش از احمدی نژاد رأی می آورم.روزنامه قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *