مدیر بخش شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی گفت: به علت دخالت‌های انگلیس در امور داخلی ایران در تاریخ معاصر این کشور، مردم ایران ما را ابزار دست دولت انگلیس می‌دانند.

به گزارش «وطن‌امروز» به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی، خبرنگار این شبکه در ساختمان جدید بی‌بی‌سی در محل استودیوی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و گفت‌وگوی اختصاصی با صادق صبا، مدیر بخش تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی درباره عملکرد این شبکه تلویزیونی ترتیب داد.

خبرنگار این شبکه در این گفت‌وگو پرسید: سوء‌ظن زیادی در ایران درباره کسانی که از خارج برای ایران برنامه پخش می‌کنند هست که البته در برخی موارد دلایل خوبی هم برای این بدگمانی‌ها وجود داشته زیرا تاریخچه گسترده دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران وجود دارد.

صادق صبا پاسخ داد: ما ‌که منظورم شبکه بی‌بی‌سی است هزینه سنگینی می‌پردازیم و این به علت کارهایی است که انگلیس در دهه 1950 میلادی و قبل از آن زمان و حتی از نظر ایرانیان بعد از آن نیز در ایران انجام داده است.

صبا ادامه داد: به این علت که انگلیس در امور ایران برای مدت‌های مدیدی دخالت می‌کرده است ایرانیان تصور می‌کنند ما ابزاری در دست دولت انگلیس هستیم. وی همچنین راجع به فواید نزدیک شدن دفتر بی‌بی‌سی فارسی به ساختمان بی‌بی‌سی گفت: این قرب مکانی موجب افزایش همکاری‌های ما با دیگر بخش‌های بی‌بی‌سی شده است.

مثلا بخش‌های دیگر بی‌بی‌سی به اطلاعات یا نقطه نظرات ما درباره ایران یا کشورهای دیگر منطقه که ما برای آنان برنامه پخش می‌کنیم، دسترسی آسان دارند، از این‌رو ما بسیار خوشحالیم که در اینجا هستیم.

توهین زشت تهمینه میلانی به حجاب

تهمینه میلانی در جدیدترین رفتار غیر‌متعارفش عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس‌بوکش انتشار داده که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تهمینه میلانی، کارگردان زن سینمای ایران که در گذشته از عريان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود، در مصاحبه‌اي با خبرنگاري ضدانقلاب، بازیگران قانونمدار در سینمای ایران را عقده‌ای مي‌نامد و در یک حرکت غیر‌قانونی با جعل و فتوشاپ تصاوير زنان محجبه ایرانی به آنان توهین مي‌کند.

وي جدیدا نیز عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس‌بوکش انتشار داده که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

چندی پیش نیز تهمینه میلانی با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار«ب- و» بازیگر فاسد فیلمفارسي‌های قبل از انقلاب و «هـ – س» که از ابتدای فرارش از کشور با حمایت لابی‌های پشت‌پرده یهودی، مشغول فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نشان مي‌دهد حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی برایش محلی از اعراب ندارد و اين تصوير تاسف و تعجب اهالی سینمای کشورمان را نیز برانگیخت.

گفتنی است به دلیل اینگونه رفتارهای غیر‌متعارف وی، راوي کتاب «دا» نسبت به ساخت اين فيلم توسط تهمينه ميلاني ابراز نگراني کرد که به دنبال آن، بنياد سينمايي فارابي مجوز ساخت اين فيلم توسط تهمينه ميلاني را لغو کرد.

شکست پروژه جدید ربع‌پهلوی

تلاش رضا پهلوی برای موج‌سواری بر ضدانقلاب خارج‌نشین با بن‌بست‌های جدی مواجه شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند هفته‌ای است شاهزاده خودخوانده خانواده ورشكسته پهلوی همه عزمش را جزم کرده تا بلکه بتواند با ژستی به اصطلاح ملی‌گرایانه بقیه اپوزیسیون را زیر پرچم سلطنت‌طلب‌ها بیاورد، طوری که جلسات با تجزیه‌طلبان کرد را نیز در دستورکار خود قرار داده اما حلقه‌های دیگر ضدانقلاب که هر کدام ادعای فرماندهی این قبیله ورشکسته را دارند در مقابل آن واکنش نشان می‌دهند.

این خودسرانه عمل کردن‌های ربع‌پهلوی تحت عنوان شورای ملی! توسط دیگر اپوزیسیون با عناوینی چون مجهول‌الهویه بودن و خودرای عمل کردن مورد اعتراض واقع شده است.

در جدیدترین این اعتراض‌ها تارنمای ضدانقلابی ایران‌گلوبال از استعفای برخی اعضای اين تشکل که از نهادهاي اصلی شورای موسوم به ملی منسوب به ربع‌پهلوی هستند، خبر داده است.

امین موحدی و امیرحسین موحدی که خود از اعضای این تشکل وابسته به ضدانقلاب هستند، در اعلامیه استعفای خود اینچنین از پشت‌پرده ژست‌های ربع‌پهلوی و تقلب و جعلش سخن گفته‌اند: «بدینوسیله با توجه به شرایط حاکم بر نهاد و تقلب و جعل در سطوح بالای آن و عدول از اصل فراجناحی از این نهاد استعفا می‌کنیم».

این 2 عضو ضدانقلاب همچنین اعمال خودرایی هیات امنا و ارتباط با افراد مشکوک همچون امیرعباس فخرآور و حضور و نفوذ افراد ناسالم دیگر با تشویق برای پیوستن خودسرانه به شورایی مجهول‌الهویه به نام شورای ملی‌! به ریاست ربع‌پهلوی را بدون مشورت با خودشان به عنوان اعضای دفتر سیاسی این نهاد ضدانقلابی محکوم کرده و از علل استعفای خود برشمرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *