هرازنیوز- فرماندار آمل گفت: طرح ارتقاي دو روستاي پر جمعيت شهرستان به شهر در قالب شهر جديد  وسطي كلا  و   آمل سر  به وزارت كشور ارسال شده است.

يدالله اكبرزاده گفت: در اين طرح پيش بيني شده است كه شهرجديد وسطي كلا به مركزيت روستاي وسطي كلا شكل بگيرد كه هم اكنون بيش از سه هزار نفرجمعيت دار.
وي گفت: شهر جديد آمل سر نيز در منطقه دابوي جنوب و با تجميع چند روستا شكل خواهد گرفت.
او افزود : پس از ايجاد بخش جديد امامزاده عبدالله (ع)،پيشنهاد تشكيل شهر جديدي با همين نام نيز پيش از اين به وزارت كشور ارسال شده بود كه هنوز تشكيلات شهرشدن آن به شهرستان ابلاغ نشده است.
اكبرزاده گفت: بخش جديد امامزاده عبدالله (ع) به عنوان چهارمين بخش در تقيسمات جغرافيايي شهرستان پارسال با موافقت هيات دولت در اين شهرستان ايجاد شد و تشكيلات اداراي آن نيز اكنون مشغول فعاليت است.
وي اضافه كرد: ايجاد شهرهاي جديد با موافقت عمومي به وزارت كشور اعلام شده است و منتظر تصويب آن در جلسه هيات دولت و ابلاغ به شهرستان هستيم.
شهرستان آمل با حدود 400 هزار نفر جمعيت داراي چهار شهر آمل ، رينه ، گزنك و دابودشت است.

 

52 thoughts on “منتظر شهرهای وسطي كلا و آمل سر باشید”
  1. من واقعا تادیب شدم و عمیقا تحت تاثیر قرار گرفتم ، بر بیسوادی و بی فرهنگی من ببخشایید.

  2. به خطا رفتن و منحط فکری از مشخصه های رفتاری انسان است که گاهی به خاطر عوامل محیطی و گاهی تأثیرات سخن فراکنی افراد پیرامون در ذهن آدمی نقش می گیرد و به مرور زمان باعث ایجاد تفکرات ریشه دار اگرچه نادرست در ناخودآگاه ذهن آدمی می شود. برخی آدمها برای ابراز اشتباهات خود دچار تعلل می شوند و زیر بار آن نمی روند اما خانم یگانگی با ابراز پشیمانی خود از گفته های پیشین خود نشان داد که انسانی منطقی و باشعور است که با کمی تأمل و دقت در اظهارات مردم غیور وسطی کلا که بنده خود نیز با وجود ساکن نبودن در این روستای زیبا و سرسبز، می تواند به جرگه دوستان و همشهریان این خاک و بوم بپیوندد. به امید سعادتمندی و موفقیت روزافزون مردم غیور و عالم وسطی کلا!

  3. روستاهای نمونه استان یا شهرستان نباید به شهر تبدیل شوند . این روستاها می بایست آباد و روستای نمونه باقی بمانند . این یک خیانت است که دولت هم به این روستاها بعد از شهر شدن خدمات کمتری می دهد و مردم با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.
    در تمام دنیا نیز بخصوص کشورهای پیشرفته چنین است که روستاها را به شهر تبدیل نمی کنند ، چرا که شهرها عوارضی دارد که روستاها ندارد و مهمترین وجه تمایز روستا از شهر شیوه معیشت است که در منطقه وسطی کلا و دابوی جنوبی ، شیوه معیشت مردم ، کشاورزی است و نه خدماتی . این مهم می بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد. مسئولان ادعای انجام دادن کار دارند ، به فکر عمران و بهبود امور روستا باشند.

  4. با سلام
    خانم یگانگی عزیز خوشحالم از اینکه نظرتون راجب روستای ما عوض شد. و حالا فقط و فقط برای اشنایی بیشتر شما و دیگر دوستان میخوام چند تن از عزیزان و بزرگواران روستای خودمو معرفی کنم.
    مرحوم پهلوان رشید رمضانی از کشتی گیران و پهلوانان بنام این دیار. روحش شاد
    مهندس رضا عزیززاده: رییس سارمان نظام مهندسی امل که بنده نیز عضو کوچکی از این خانواده مهندسی میباشم و به ایشان افتخار میکنم.
    سرهنگ نصراله بیگلری:ریبیس بازرسی پلیس راه استان سمنان
    دکتر رضا حاجی پور: شهردار محترم رودهن و کاندیدای نمایندگی مجلس در دور قبل
    جهان پهلوان محسن حاجی پور: قهرمان کشتی جهان و از دوستان عزیز بنده
    دکتر ابراهیم تقی زاده: دندان پزشک
    علی مهدی حسن زاده: رییس مخابرات قسمت کلاکسر امل
    و بسیاری از دیگر عزیزان که در این اندک مجال نتوان گفت.
    این بزرگواران رو معرفی کردم تا شاید کمی ار ذهنیت های نامطلوب این چنینی کاسته بشه. از قدیم گفتن 5تا گوجه خراب یه جعبه رو خراب میکنه به امید روزی که تو روستام همه الگو باشند و سالم وسلامت.
    در پایان وظیفه خودم میدونم از فرماندار محترم امل نهایت سپاس رو داشته باشم. بدرود

  5. من هم جزکوچکی ازاین خانواده بزرگم خیلی ناراحت شدم ازانتقادتنددوستان

  6. خانم یگانگی چرا عاقل کند کاری که بیفته به غلط کاری؟دفعه اخرت باشه

  7. اقای مهیار منصوری به گمونم تو مزرسی هستی درسته؟اجدادت جد اندر جد ارباب بودن تو وسطی کلایی خالص هستی ما هم یه رگه وسطی کلایی داریم

  8. مهرنوش خانم حق توهین نداری

  9. سلام باوجودی که ازین موضوع چند مدت میگذره مرسی از تکلم خوب شفای مرسی به تمام باوجودای وسطی کلا

  10. با افتخار وسطئ کلائ هستم مرام و شرافتتون رو عشقه/

  11. من بچه تهرانم وسال 85 دوتا هم خدمتی وسطی کلایی داشتم و بچه های با وجود مودب و با معرفتن البته راست میگن حرف زور نمیشنون ولی در زمانش ادم منطقی هم هستن واقعا چه روستای بزرگ و قشنگی هست.

  12. باسلام خدمت همه دوست داران وسطی کلابه وسطایی بودن خودمان افتخار میکنم به امید یکپارچگی همه روستایی ان

  13. با سلام خدمت تمامی دوستان بخصوص وسطی کلایی های عزیز وسطی کلا مهد ورزش کشتی میباشد و تیم فوتبال جوان شهدای وسطی کلا در مسابقات لیگ دسته اول استان حضوری فعال دارد به امید موفقیت های بیشتر ورزشکاران وسطی.

  14. با عرضه سلام خدمت همه دوستان اولا در پاسخ به خانوم یگانگی باید بگم که همه جا آدمای خوبو بد داره همه رو نمیشه با یه چشم دید ثانیا وسطی کلا یکی از زیباترین و سرسبزترینو پرجمعیت ترین روستاهای مازندرانه که افراد غیور و موفق زیادی از این روستای زیبا رشد کردن به امید موفقیت بیشتر همه وسظایی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *