هرازنیوز- فرماندار آمل گفت: طرح ارتقاي دو روستاي پر جمعيت شهرستان به شهر در قالب شهر جديد  وسطي كلا  و   آمل سر  به وزارت كشور ارسال شده است.

يدالله اكبرزاده گفت: در اين طرح پيش بيني شده است كه شهرجديد وسطي كلا به مركزيت روستاي وسطي كلا شكل بگيرد كه هم اكنون بيش از سه هزار نفرجمعيت دار.
وي گفت: شهر جديد آمل سر نيز در منطقه دابوي جنوب و با تجميع چند روستا شكل خواهد گرفت.
او افزود : پس از ايجاد بخش جديد امامزاده عبدالله (ع)،پيشنهاد تشكيل شهر جديدي با همين نام نيز پيش از اين به وزارت كشور ارسال شده بود كه هنوز تشكيلات شهرشدن آن به شهرستان ابلاغ نشده است.
اكبرزاده گفت: بخش جديد امامزاده عبدالله (ع) به عنوان چهارمين بخش در تقيسمات جغرافيايي شهرستان پارسال با موافقت هيات دولت در اين شهرستان ايجاد شد و تشكيلات اداراي آن نيز اكنون مشغول فعاليت است.
وي اضافه كرد: ايجاد شهرهاي جديد با موافقت عمومي به وزارت كشور اعلام شده است و منتظر تصويب آن در جلسه هيات دولت و ابلاغ به شهرستان هستيم.
شهرستان آمل با حدود 400 هزار نفر جمعيت داراي چهار شهر آمل ، رينه ، گزنك و دابودشت است.

 

52 thoughts on “منتظر شهرهای وسطي كلا و آمل سر باشید”
  1. به سمت آمل بزرگ اول شهر شیعه دوازده امامی جهان

  2. مرحبانظرعالمانه حاج آقااکبرزاده .

    به شهرتبدیل شدن چندین رستادردابوی جنوبی …به ویژه آهنگرکلا(سفلی -علیا)-مرزنگو – کبودکلاو..به نام آمل سر افتخاری است برای مردمان غیوراین سرزمین ……901006

  3. وسطی کلا شهر نشده، ساکنانش …………….. هستن، آقای فرماندار عالم هستند فقط در جهت ایجاد یک ارتش لباس شخصیها برای روز مبادای خودشان.

  4. خانم يگانگي حق توهين به اهالي وسطي كلا رو ندارين.

  5. اگه یه ذره شعور داشتی همچین حرفی نمیزدی.افزایش شهرهای یه شهرستان موجب بیشرفت اون شهرستانه.اگه آملی هستی باید خوشحال باشی

  6. خانم مهرنوش یگانگی
    شما حق توهین به مردم خوب وسطی کلا را ندارید .

  7. با سلام خدمت تمامي همشهريان عزيز آملي
    مثل معروفي هست كه ميگه طلا كه پاكه ……..
    مردم وسطي كلاه غيور و با غيرت بوده و گوش به حرف زور نداده و داراي افتخارات مهم و باارزشي ميباشند كه در حوصله اين متن نميگنجد.
    سركار خانم مهرنوش يگانگي توهين به فرهنگ يك جامعه نشاندهنده چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قابل توجه برخيها روستاي وسطي كلا در سال 1357 قابليت و پتانسيل تبديل به شهر شدن را داشته است!!!!!!!

  8. خانم مهرنوش یگانگی اول برو تحقیق کن وسطی کلاه چه

    دانشمندان و قهرمانانی تحویل جامعه داده و در چه

    سطحی در حال خدمت هستند …..در ضمن سعی کنید

    اطلاعات عمومی و مازندران شناسی خودتان را بالا ببرید

    و بعد وارد سایت شوید

  9. قابل توجه افرادی که چشم دیدن شکوفایی وسطی کلا را ندارند!!!
    معرفی روستای بزرگ وسطی کلا:
    وسطی کلا، بزرگترین روستای شهرستان آمل با یش از ۵۰۰۰ خانوار جمعیت در بخش دشت سر حدود ۱۸ کیلومتری شهرستان آمل واقع میباشد.
    بخاطر بعد مسافت زیاد با شهر آمل، هیچوقت توجهی در حد شان از لحاط ابعاد و جمعیت به آن نشده و از لحاظ توسعه امکانات رفاهی و صنعتی محجور مانده است . در حالیکه روستاهای نزدیکتر به شهر هر چند از لحاظ ظرفیت جمعیتی و ابعاد به مراتب کوچکتر ، سریعتر رشد کرده و هم اکنون از امکانات مطلوبی برخوردار می باشند .
    غیر از بحث جمعیت و وسعت ، وسطی کلا دیار غیور مردان و دلاورانی است که با اهدای ۹ شهید عزیز به کشور در دوران دفاع مقدس ، در دوران کنونی نیز مهد متخصصان و نخبگان علمی و ورزشی و … است و هراز چندگاهی استعدادهای بزرگی چون پهلوان حاجی پور از آن بظهور می رسند .
    در پایان از اینکه وزارت کشور طرح تبدیل روستای بزرگ وسطی کلا به شهر را تصویب کرده را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که این تصمیم زمینه ساز حصول مطالبات بحق مردم عزیز این خطه شود و شاهد شکوفای روز افزون وسطی کلا باشیم.
    یکی از مطالبات مردم وسطی کلا احداث دانشگاه میباشد تا زمینه برای شکوفایی استعداد های ناب علمی نهفته در آن فراهم گردد تا از توان متخصصان و اساتید توانمند این دیار که در استانهای دیگر مشغول به خدمت می باشند بهینه تر استفاده گردد .
    ۹۱/۴/۱۲ تهران

  10. با سلام.بنده ساکن وسطی کلام.من 16 سالمه هنوز ندیدم و نشنیدم کسی در باره ی وسطی کلا بد بگه.شما ای که بد میگین بیجا میکنی.بای

  11. دوستان وسطی بجای جبهه گیری در مورد نظر خانم یگانگی بهتر نیست در اینباره به دنبال علت وجود این ذهنیت منفی باشیم .من هم اصالتن وسطی هستم ولی جای عنوان نمیکنم .اکه دوستان مایل باشند لیستی از حوادث تاسف بار چندسال اخیردر روستا را باسند عنوان میکنم . شاعر چو خوش گفت: خود شکن اینه شکستن خطاست .به امید روزی که با فرهنگ ترین مردم باشیم همانطور که الان مهمانوازترین هستیم .

  12. من احساس میکنم خانم مهرنوش یگانگی اگه سه چار جلسه با مردم غیور وسطی باشن دیگه موضعشان را بکلی عوض خواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *