احمد آدینه در سال 1362 در منطقه عملیاتی جنوب بر اثرموج انفجار، شیمیایی و جانباز شد و بعد از مدت ها تحمل درد و رنج، دوشنبه شب شب ، شربت شیرین شهادت را نوشید.

 

همزمان با سالروز شهادت مظلونانه ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) پیکر مطهر جانباز شهید احمد آدینه که بر اثر عارضه شیمیایی و پس از سالها تحمل درد و رنج به درجه رفیع شهادت نایل آمده است صبح امروز طی مراسم با شکوهی در ساری تشیع گردید.

 

براساس این گزارش پیکر پاک جانباز ۶۵% شهید احمد آدینه با حضور مسئولین و نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران ،فرماندار فرماندهان نظامی انتظامی ،ائمه جماعت ، مدیرکل بینیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار و شمار بسیاری از مردم شهید پرور و ولایت مدار ساری تشیع و درگلزار شهدای امامزاده عباس ساری به آغوش خاک سپرده شد.

به گزارش رزمندگان شمال، جانباز شهید احمد آدینه، در سال 1327 در منطقه امامزاده عباس(ع) ساری پای به عرصه خاکی نهاد و طی دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلف، حضوری فعالانه داشت.

 

آدینه در سال 1362 در منطقه عملیاتی جنوب بر اثرموج انفجار، شیمیایی و جانباز شد و بعد از مدت ها تحمل درد و رنج، دوشنبه شب شب ، شربت شیرین شهادت را نوشید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *