یک منبع آگاه در استانداری گیلان گفت: رد صلاحیت قهرمانی را بعنوان یک ضعف از سعادتی برشمردند و همچنین میزبانی او از حضرت آیت الله جنتی در مراسم هفتم تیر یکی دیگر ازدلایل برکناری بهرام سعادتی است.

 

بلاغ – یک منبع مطلع و آگاه در استانداری گیلان که خواست نامش فاش نشود خبر از عزل چندین مسئول  استانداری  گیلان در چند روز آینده داد. وی اذعان کرد پیغام‌هایی به یکی از مدیران تازه منصوب شده در استانداری  رسیده  که ” استعفا بده و گرنه عزل می‌شوی “
وی حضور برخی چهره‌های نزدیک به بعضی نمایندگان را دراستانداری وهمچنین عزل آقایان “م.ب” و “ن” و “م.ب” را در روزهای آینده قطعی دانست.
این منبع نزدیک به استانداری افزود: بعضی افراد منصوب استاندار سابق با دادن اطلاعات غلط به مدیرکل دفتر سیاسی ریاست جمهوری زمینه‌های این تصمیمی‌رئیس جمهور را فراهم کردند و در هنگام انتصاب استاندار جدید توصیه‌هایی برای حفظ آنها دراستانداری از سوی تهران انجام گرفت.
وی ازمهمترین دلایل برکناری سعادتی را رد صلاحیت قهرمانی برشمرد و گفت: رد صلاحیت قهرمانی را بعنوان یک ضعف از سعادتی برشمردند و همچنین میزبانی او از حضرت آیت الله جنتی در مراسم هفتم تیر یکی دیگر ازاین دلایل است.
این منبع مطلع با اشتباه  سعادتی در استفاده از برخی افراد گفت: بعضی از انتصابات سعادتی در استانداری اشتباه محض بود.
وی درخصوص شایعه دیدار سعادتی با قالیباف وعلت عزل وی به این دلیل گفت: این خبر کذب محض است و سعادتی به علت تفکرات کارگزارانی قالیباف،به او اعتقادی ندارد.
وی عنوان نمود سمت بعدی سعادتی  به احتمال قوی استانداری خوزستان خواهد بود ولی شرط وشروط‌هایی برایش گذاشته اند که پست آینده سعادتی در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *