خبرگزاری آنا:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارمندان شریف این دانشگاه بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به محمد خجسته معاون اداری و مالی این دانشگاه، وی را به بازنگری اصولی و علمی در حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان برابر دانشگاه های دولتی ملزم کرد.

در نامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معاون اداری مالی این دانشگاه آمده است: عدالت یعنی برقراری موازنه بین امور به طوری که هر چیزی سهم مورد حق استحقاق خویش را داشته باشد، عدالت نفی هرگونه تبعیض است، عدالت یعنی انصاف و میانه روی یعنی قرار دادن هر چیزی درجای خود، عدالت از خداوند شروع می‌شود، عدالت یعنی رعایت حد وسط و اعتدال در سلوک و رفتار که بر پایه عقیده و ایمان استوار است،عدالت مطلقه، تمام فضایل باطنیه و ظاهریه و روحیه و طبیعه و نفسیه و جسمیه است.

برادر خوبم، معاون محترم، دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش صادقانه و عالمانه اعضای هیات علمی فهیم و صبوری برخوردار است. در این دانشگاه کارمندان شریف مسئولانه فعالیت می‌کنند. ضروری است در میزان و نحوه محاسبه حقوق و مزایای اعضای محترم هیات علمی و کارمندان شریف بازنگری اصولی و علمی صورت گیرد تا عدالت برقرار و حتی تضییع نشود.

دانشجو در این نامه تاکید کرده است: لازمست در یک مطالعه تطبیقی نحوه و میزان حقوق و مزایای اعضای محترم و عالم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کارمندان شریف و صبور این دانشگاه با همردیفانشان در دانشگاه های دولتی مقایسه و سپس راهکاری عملی، صحیح و منطقی ارائه فرمائید. این موضوع بسیار مهم و برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای کیفیت موثر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این نامه آورده است: از همه همکاران خوبم که صمیمانه دوستشان دارم حلالیت می‌طلبم و التماس دعا دارم،انشاءالله آینده دانشگاه را با هم بدرستی و با عدالت خواهیم ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *