هرازنیوز: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افزایش تعداد تخت های بیمارستانی این سازمان به هشت هزار و 630 تخت درمانی خبر داد.

رحمت الله حافظی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پلی کلینیک تخصصی حضرت قائم (عج) شهرستان آمل گفت: از این تعداد 714 تخت مراقبتهای ویژه سی سی یو و ای سی یو است که به تعداد تخت های مراقبتهای ویژه افزوده می شود.

وی با بیان اینکه بیمارستانها و مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی در سال گذشته به بیش از 50 میلیون مراجعه کننده خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند، افزود: از این تعداد  812هزار بیمار مراجعه کننده بستری شدند که 517 هزار نفر این تعداد مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افتتاح 11طرح عمرانی این سازمان هفته دولت در سراسرکشور خبر داد و گفت: افتتاح پلی کلینیک تخصصی حضرت قائم(عج) آمل، ساختمان اداری شعبه سورک و شعبه دو ساری در مازندران از جمله این طرحها است..

حافظی، با تاکید بر اینکه تکریم از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی باید همواره مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در مراکز درمانی همواره حق با بیمار است و حتی اگر خلاف آن ثابت شود، بیمار حق دارد..

وی با بیان اینکه عمده مراجعه کننده گان به مراکز درمانی از روی درد و تالم مراجعه می کنند، تصریح کرد: همه کادر درمانی در بیمارستانها و کلینیک ها باید در برابر بیماران تحمل و سعه صدر داشته باشند.

مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران، به وجود پنج بیمارستان و 14 مرکز بهداشتی و درمانی زیر پوشش این اداره کل در استان خبر داد و گفت: این مراکز پارسال پذیرای بیش از چهارمیلیون بیمار بوده است.
محمد خورشیدی افزود: پلی کلینیک تخصصی حضرت قائم (عج) آمل در زمینی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع و با زیربنای چهار هزار مترمربع در چهارطبقه ساخته شده و 28 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی شامل بخش های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه ، بخش معاینه، دندانپزشکی، عکسبرداری، بخش عمومی و درمانگاه تخصصی است که بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

پلی کلینیک تخصصی حضرت قائم (عج) شهرستان آمل از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت مازندران بوده که در سال 85 اجرایی و در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

 

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *