عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایثارگری های شهدا و جانبازان، دشمنان را در برابر حماسه سازان دفاع مقدس شکست خورده قلمداد کرد.

 

عزت الله یوسفیان ملا شامگاه چهارشنبه در همایش آزادگان در سایه اتحاد و همدلی آمل افزود: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با صبر و استقامت خود درس پایداری و مقاومت را به همگان آموختند.

 

وی با اشاره به اینکه تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و این موارد دست و پازدن استکبار ناشی از بی خردی آنان است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم همیشه درصحنه خود در بیش از سه دهه تاکنون در برابر همه نوع تحریم وتهدید دنیای غرب ایستادگی کرده و هیچ گاه تن به ذلت نیز نخواهد داد.

 

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش توان دفاعی و نظامی ایران با تولید و بومی کردن نسل جدیدی از موشک های دور برد، هرگونه تهدید نظامی را برعلیه کشور به بزرگترین اشتباه برای شروع کننده جنگ تبدیل خواهد کرد، ادامه داد: اکنون نام موشک های نسل های جدید ایران می آید دشمن وحشت زده می شود و بلافاصله با تهدیدهای نظامی پوچ خود ترس خود را به نوعی از قدرت ایران نشان می دهد.

 

یوسفیان ملا با تاکید براینکه تجهیزات نظامی و دفاعی ایران هیچگاه برای تهدید کشوری نبوده و صرفا برای دفاع از ایران اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی کشور است، افزود: هم اکنون به برکت ایستادگی و همت آزادگان سرافراز و جانبازان و ایثارگران و رشادتهای شهدا، ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت بوده و این بلاترین قدرت بازدارندگی است.

 

وی یادآورشد: اکنون درهمه روستاهای کشور از حماسه سازان هشت سال دفع مقدس شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان متبرک بوده و این مهم یک افتخار بزرگ برای ایران اسلامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *