هراز نیوز :معاون ستاد كل نيروهاي مسلح ادعاي مقامات رژيم صهيونيستي مبني بر بمباران 30 روزه ايران را مضحك خواند و افزود: در شرايط امروز هيچ قدرتي نمي‌تواند اقدام نظامي عليه كشوري قدرتمند مانند ايران انجام دهد.

سردار سيد مسعود جزايري  ادعاي مقامات رژيم صهيونيستي مبني بر بمباران 30 روزه ايران را غيرحرفه‌اي و مضحك خواند و تصريح كرد: ادعاي صهيونيست‌ها مبني بر آمادگي براي حمله به ايران شبيه به يك بازي كودكانه است.

 

وي ادامه داد: صهيونيست‌ها در تصوري باطل خيال مي‌كنند كه با اين تهديدهاي پوچ مي‌توانند مجموعه موفقيت‌هاي ايران به خصوص استقبال بي نظير كشورها براي حضور در اجلاس غيرمتعهدها در تهران را تحت تاثير قرار دهند.

 

سردار جزايري با بيان اينكه كساني كه با الفباي مديريت كشورها سر و كار دارند مي‌دانند در شرايط امروز هيچ قدرتي نمي‌تواند اقدام نظامي عليه كشوري قدرتمند مانند ايران انجام دهد، تصريح كرد: اسرائيل كوچكتر و خوارتر از آن است كه چنين ادعاهاي مضحكي را تبديل به واقعيت كند.

 

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح نكته مهم در تلاش‌هاي مذبوحانه رژيم صهيونيستي عليه ايران را ضعف در سناريونويسي‌ عمليات‌هاي رواني دانست و اظهار داشت: خدا را شاكريم كه دشمنان ما از جنس احمق‌ها هستند و قادر نيستند يك طرح تبليغاتي مورد پسند در رسانه‌ها را ارائه دهند.

 

وي سناريوسازي رژيم صهيونيستي جهت حمله به ايران را از پيش شكست خورده دانست و خاطرنشان كرد: مدت‌هاي زيادي است كه مردم دنيا به اين ترفندها و دروغ‌پراكني‌هاي نخ‌نما شده رژيم صهيونيستي عادت كرده‌اند.

گفتني است وزیر امنيت داخلی رژیم صهیونیستی، طی سخنانی از آمادگي اين رژيم براي بمباران 30 روزه ايران خبر داده و گفته بود: اسرائيل همه گونه تدابير لازم را پيش‌بيني كرده و جاي هيچ نگراني نيست.

منبع :باشگاه خبرنگاران،

13 thoughts on “پاسخ سردار جزایری به ادعای بمباران سی روزه ایران”
  1. 4تا ازین بچهای ایرایی و لیتکوه رو ببرین بندازین تو اسراییل اونجارو قرق کنن

  2. سیاستهای غلط خارجی امروز کشور ما را در شرایطی قرار داده که به راحتی از امارات کوتوله گرفته تا اسرائیل ما را تهدید میکنند هر چند مردم اسرائیل با مخالفت 61 درصدی خود و همچنین مخالفت روشنفکرها وصاحبنظران اسرائیل نشاندهنده اشتباه بودن این اعان جنگ است اما بر مسئولین ما واجب است کمی منطقی تر سیاست رقم زنند تا در این شرایط بد اقتصادی مردم دچار مشکلات بیشتری نشوند

  3. به نظر من سیاست مقتدرانه در تهدید وپاسخگوئی صرف نیست وقتی به راحتی تهدید وتحریم میشویم پس یه جای کارمان ایراد دارد چون کشور و مردم به اندازه کافی در زمان جنگ ایستادگی صبر وهمراهی خود را ثابت کردند حالا وقت ثبات است و باید جواب تحمل سختیهای مردم را با ایجاد شرایط زندگی ارام برای مردم محیا کرد

  4. ما هم اعتقاد داریم که امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند به شرطی که با اتخاذ سیاستهای درست مانع از انجام ان شویم وگرنه با حلوا حلوا دهان شیزین نمیشود. همانطور که دوستمان اشاره هیچ اقبالی به این حرفها حنی در داخل خود اسرائیل داده نشد وکلا دیگر هیچ مردمی از جنگ استقبال نمی کنند.

  5. وقتی براحتی تحریم میشویم وپرونده ما وارد شورای امنیت میشود واقتصاد ما کاملا فلج میشود پس باید نتیجه گرفت یه غلطی دارد صورت می گیرد

  6. سیاست خارجی به گفته خیلی از بزرگان سیاسی ونظامی نیاز به تغییرات اساسی دارد

  7. نمیدویم چرا بیخود گیر دادن به ما هر چند سیاستهای غلط داشتیم ولی مگه کشور های عربی استاندارد انها را دارند

  8. با ایرانی موافقم سیاستها تیراد دارد شان مردم ما بیشتر از این است که بعد 33سال هنوز ارامش نداشته باشند

  9. این سردارها قبل از اعلام مواضع کمی تحقیق کنند روشهای اصولی تری به جای کل کل وجود دارد

  10. از دارده ارامش نیتفکر جنگ در دنیا نابود است ندیا ب

  11. اسوائیل در دنیا منفور است هر گونه مواضع عجولانه به نفع انهاست

  12. سلام. از ماست که بر ماست. اینقدر به اسرائیل روی خوش نشون دادیم تا امارات و ترکیه و غیره… هم دم در اوردند. من که تا اخرش هستم اگه جنگ در بگیره میرم جنگ نه بخاطره سیاست بخاطر کشورم. والسلام

  13. اقای علی کمی به مطالب بالا دقت کنید همه جنگ را تقبیخ کردند زمانه عوض شده امروز با دیپلماسی درست باید اوضاع را مدیریت کرد روشهای جنگ طلبانه وهیجان زده فقط موجب منزوی شدن میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *