رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: از فردا در فروشگاههای زنجیره‌‌ای و میادین میوه و تره‌بار استان تهران مرغ منجمد وارداتی با قیمت هر کیلو ۴۴۰۰ تومان توزیع می‌شود.
یدالله صادقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از فردا در فروشگاههای زنجیره‌‌ای و میادین میوه و تره‌بار استان تهران مرغ منجمد وارداتی با قیمت هر کیلو 4400 تومان توزیع می‌شود

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو مرغ گرم تولید داخلی براساس ستاد تنظیم بازار 5200تومان است که در بازار به دلیل بعضی از کمبودها حدود 5500 تومان در هر کیلو به فروش می‌رسد.

 


صادقی بیان داشت:‌ با افزایش تولیدات داخلی و تأمین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی اقدام به جوجه‌ریزی کرده‌اند و با این روند شاهد متعادل شدن قیمت مرغ در آینده هستیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت:‌ جوجه‌ریزی در کشور خوب انجام می‌شود و نهادهای مورد نیاز نیز فراهم شده است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا با توزیع نهاده‌‌های مورد نیاز و جوجه‌ریزی تا اوایل شهریورماه قیمت مرغ گرم کاهش پیدا می‌کند، گفت: نمی‌توان زمانی را برای کاهش قیمت مرغ در نظر گرفت ولی تمام اقدامات در همین راستا انجام می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *