هراز نیوز :قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 5/4 میلیون نفر در سطح کشور مددجوی کمیته امداد هستند که 68 هزار نفر از این بین در استان مازندران زندگی می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد آمل، تیمور طهماسب‌پور شب گذشته در نشست مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) با سازمان‌ها و موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان بیان داشت: حدود و 5/4 میلیون نفر در سطح کشور مددجوی کمیته امداد هستند که 68 هزار نفر از این بین در استان مازندران زندگی می‌کنند.
وی افزود: 58 هزار نفر در استان مازندران از سوی این نهاد به طور ماهانه مستمری می‌گیرند.
طهماسب‌پور با اشاره به اینکه 9 هزار دانش‌آموز و 5 هزار و 800 یتیم مددجوی کمیته امداد این شهرستان هستند، گفت: حدود 24 هزار حامی در مازندران حمایت از ایتام را برعهده دارند که تاکنون 7/6 میلیارد تومان به نیازمندان مددرسانی داشتند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 هزار شغل ایجاد شده است، بیان داشت: 5/2 میلیارد تومان نیز به مددجویان مستمری داده شد.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون توانمندسازی فکری و معیشتی در دستور کار ما قرار دارد، یادآور شد: همچنین 4 هزار خانوار در طرح توانمندسازی فکری، آموزشی و تربیتی جای گرفتند.
وی با تاکید اینکه سازمان‌های خیریه مردم نهاد نیز بدون هیچ چشم‌داشتی در راه مردم و مددرسانی به آنها فعالیت دارند، تصریح کرد: خدمات ما به مددجویان به روز است و به تناسب امکانات و توان خودمان به آنها خدمت می‌کنیم.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان داشت: در امل به نسبت شهرهای دیگر مازندران تعامل خوبی را شاهد هستیم که باید بیش از گذشته این تعاملات افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات کمیته امداد مازندران به روز است، گفت: نرم‌افزاری را در دستور کار داریم که در آن امداد محله‌ها تعریف شده البته سازمان‌های خیریه و موسسات مردم‌نهاد را در آن جای دادیم که خوشبختانه در حال اتمام و نهایی شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *