با حضور قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران و فرماندار آمل از وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند آملی بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، از وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند آملی بازدید شده که علاوه بر آن با حضور مسئولان از برخی طرح‌های اشتغال این نهاد نیز دیدن شد.
در این بازدید صبح امروز طهماسب‌پور قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، ثابت قدم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، اکبرزاده فرماندار آمل، علیپور مدیر کمیته امداد این شهرستان و خیرین حضور داشتند که با مشاهده وضعیت معیشتی خانواده‌ها و بررسی آنها در راستای کاهش فقر و محرومیت‌زدائی در جامعه اقدامات خوبی انجام شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در حاشیه این بازدید بیان داشت: در این شهرستان 1700 حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.
رمضان علیپور یادآور شد: حدود 650 یتیم آملی زیر پوشش حامیان قرار دارند و خوشبختانه هیچ یتیمی در این شهرستان بدون حامی وجود ندارد.
وی با اشاره به جمع‌اوری صدقات در این شهرستان تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جدید از صندوق‌های صدقات این شهرستان بيش از 2 ميليارد و 400 ميليون ريال صدقه جمع‌آوری شد.
علیپور با اشاره به توزیع گوشت مرغ گرم نیز در بین مسئولان بیان داشت: 5 تن گوشت مرغ گرم رایگان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان برای ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: این حرکت با همکاری اداره بازرگانی شهرستان انجام شده که کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان مرغ گرم را با قیمت مصوب ستاد پشتیبانی به میزان کیلویی 4 هزار و 700 تومان حتی پائین‌تر از قیمت تعادلی ماه مبارک رمضان خریداری کرده است تا رایگان در بین نیازمندان توزیع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *