این روزنامه در انتقاد از فعاليت سايت هاي شفاف، فردا، زندگي و روزنامه هاي تهران امروز و همشهري، افدام به انتشار تيترهايي مانند: اجحاف دولت در حق گندمكاران، مرغ دربازار كيلويي 6300 تومان، تلفن خاموش پزشك خانواده در تهران و…پرداخت و اين تيترها را در راستاي…

شفاف: روزنامه ايران در شماره امروز خود مدعي بي توجهي به موضوع امنيت ملي در رسانه هايي شد كه به ادعاي اين روزنامه متعلق به شهردار تهران است.

به گزارش شفاف، این روزنامه در انتقاد از فعاليت سايت هاي شفاف، فردا، زندگي و روزنامه هاي تهران امروز و همشهري، افدام به انتشار تيترهايي مانند: اجحاف دولت در حق گندمكاران، مرغ دربازار كيلويي 6300 تومان، تلفن خاموش پزشك خانواده در تهران و…پرداخت و اين تيترها را در راستاي سياه نمايي عليه دولت نشان داد.

روزنامه ايران در ادامه با نقل قولي از مقام معظم رهبري ادعا كرد: بررسي عملكرد سايت هاي شفاف، زندگي و فردا و همچنين روزنامه تهران امروز نشان مي دهد مدعيان در اين ميدان چگونه عمل كرده اند.

روزنامه ايران در ادامه تيترهايي چون “قيمت گوش و مرغ افزايش يافت” يا “قيمت مرغ در بازار سه نرخي شد” و… را در راستاي سياه نمايي عنوان كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *