هراز نیوز : نویسنده وبلاگ شاخص نوشت :سید‌عبدالواحد موسوی‌لاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات مصاحبه ای را با خبرگزاری فارس انجام داده است، که متن این مصاحبه مورخ ۹/۵/۱۳۹۱ توسط این خبرگزاری منتشر گردید، در این مصاحبه وی ضمن بیان برخی از مطالب تامل برانگیز در برابر دو سوال مهم و اساسی مطرح شده طفره رفته و چنین اظهار داشته است:

فارس: در انتخابات سال ۸۸ همچنین تخلفی صورت گرفت؟

موسوی‌لاری: این سؤالات شما شبیه بازجوهاست و دنبال این هستید که من بگویم بالاخره در آن زمان تقلب صورت گرفت یا خیر، من در مورد سال ۸۸ اصلا نمی‌خواهم صحبت کنم.

فارس: نظر شما در مورد عملکرد آقای موسوی و کروبی چه بود؟

موسوی‌لاری: متأسفم دیگر بحث تمام شد! یک ساعت است که دارید مصاحبه می‌کنید، زمان مصاحبه به پایان رسید.

حال چند سوال:

۱- چرا نمی خواهید در مورد مسایل سال ۸۸ صحبت کنید؟ اگر به اشتباهات و حرکت های براندازانه خود و جریان اصلاحات در حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ آگاه شده اید!! شجاعت داشته و با صراحت ندامت و پشیمانی خود را اعلام کنید! و اگر این طور نیست و بخاطر منافع شخصی و جناحی خود صحبت نمی کنید! آیا چنین حالتی نوعی نفاق نمی باشد؟

۲- شما که وزیر کشور دولت پاسخگو هستید!! پس چه شده است که از پاسخگویی نسبت به عملکرد خودتان و دوستان فرار می کنید؟ مگر شما نبودید که در بیانیه های صادر شده توسط تشکل سیاسی متبوعتان صحت انتخابات را زیر سوال بردید و نظام اسلامی را محکوم به ظلم و جنایت کردید حال چه شده است بجای پاسخگویی در مورد عملکرد خودتان سکوت می کنید!! البته معنای سکوت شما چیزی غیر از تایید اقدامات ساختارشکنانه شما و دوستانتان نمی باشد!!

۳- شما که در برابر سوال از عملکرد آقای کروبی و موسوی زمان شناس شده اید!! و در پاسخ به آن می گویید که زمان مصاحبه به پایان رسیده است. پس چگونه است که در سال ۸۸ همنوا با دشمنان امام(ره) و انقلاب بیانیه می دادید؟ آیا آن موقع زمان سنج شما از کار افتاده بود؟ و یا زمان بخوبی توانست شما را بسنجد و پرده از چهره واقعی شما بردارد!!!

وبلاگ شاخص

2 thoughts on “فعال شدن زمان سنج موسوی لاری در پاسخ به دو سوال اساسی!”
  1. احسنت احسنت ، سوالات مستدلی ازش پرسیدید

  2. شما که در برابر سوال از عملکرد آقای کروبی و موسوی زمان شناس شده اید!! و در پاسخ به آن می گویید که زمان مصاحبه به پایان رسیده است. پس چگونه است که در سال ۸۸ همنوا با دشمنان امام(ره) و انقلاب بیانیه می دادید؟ آیا آن موقع زمان سنج شما از کار افتاده بود؟ از این جمله خیلی خوشم امد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *