سجادی : بی بی سی با پنهان کاری در اخراج مجریان نوبت شما به شعور مخاطبش توهین می کند.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، داریوش سجادی از فعالین رسانه ای دوران اصلاحات که در حال حاضر در خارج از کشور ساکن است با اشاره به لاپوشانی مدیران بی بی سی در اخراج مجریان نوبت شما گوشه ای از علل این مساله را بررسی کرد.نویسنده روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات با اشاره به برنامه ای تحت عنوان دیده بان در بی بی سی که برای ترمیم چهره ” پونه قدوسی ” و ” سیاوش اردلان ” دو کارمند فاسد بی بی سی ، برگزار شده بود ، آن را اجرای یک شوی بی فایده نامید.

سجادی با اظهار تاسف از این عوام فریبی های تکراری بی بی سی می نویسد :” طبیعتاً شعورعامه تا آن اندازه می تواند درک کند که اگر دو مجری اعتبار موفق ترین و محبوب ترین را در یک برنامه تلویزیونی کسب کرده اند: اولاً چرا باید آنان بدون ارتقا از آن سمت کنار بروند؟ چنین خداحافظی در صورتی می توانست قابل فهم باشد که با قبول موفق ترین بودن این دو ، خداحافظیشان نيز هم زمان باشد، حال آنکه بنا به اظهار خودشان در برنامه دیدبان این دو را به برنامه ای معمولی و با حاشیه هاي کمتر منتقل کرده اند!

ثانیاً با فرض موفق بودن و محبوب بودن این دو در برنامه «نوبت شما» چه ضرورتی داشت اين چنين و بی موقع از اين صندلی بلند شوند!!!؟

مدیر شبکه ماهواره ای هما در ادامه با رونمایی از نیمه پنهان این اتفاق ، گفت :” تنها چیزی که منطقی به نظر می رسد آن است که بنا به هر دلیلی که این دو از برنامه «نوبت شما» حذف شده اند ظاهراً و در اقدامی قابل قبول مدیریت بی بی سی خواسته با گریم این خداحافظی آنان را بشکلی آبرومند به برنامه ای با حاشیه کمتر متنقل کرده باشد .

 

این یادآور داستان اعطای غیر مترقبه مقام سفارت اسپانیا! به ارتشبد فریدون جم در دوران پهلوی است که بعد از خدمات ارزشمندش به هیئت مستشاری آمریکا طی سفر 6 ماهه به ایران ، رئیس هیئت مستشاری آمریکا در ضیافت دربار خطاب به شاه از قابلیت های جم به دیده تحسین تعریف کرد که باغث شد فردای آن روز به سمت سفارت ایران در اسپانیا منصوب شود و بعد از 6 ماه هم بازنشسته شد!!!

گفتنی است چندی پیش سجادی با اشاره به سوابق اختلالات و ناهنجاری‌های جنسی چهار نفر از کارمندان بی بی سی اعلام کرد:به زودی نوع بیماری این مجریان و علل آن را در مقاله ای ذکر نموده و به صورت عمومی منتشر خواهد كرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *