معاون ایران خودرو در تولید تندر۹۰ گفت: وانت تندر۹۰ و سواری تندر۹۰ مجهز به دنده اتوماتیک تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد.
[-] اندازه متن [+]

به گزارش روز یکشنبه  سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا معتمد افزود: پروژه وانت تندر تا کنون 70درصد پیشرفت کرده و نمونه آزمایشی آن در شهریور امسال تولید می‌شود.

 

وی از تولید انبوه این محصول در سال جاری خبر داد و گفت: تیراژ تولید تندر90 ایران خودرو در سال جاری بر اساس برنامه 15هزار دستگاه بوده و این محصول به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و استاندارد آلایندگی یورو4 مجهز است.

 

 

معاون تولید تندر ایران خودرو، افزود: موتور این وانت همان موتور سواری تندر خواهد بود و گیربکس آن تقویت شده است.

وی گنجایش بار وانت تندر90 را 800 کیلو گرم ذکر کرد و افزود: این محصول در ابتدا در نوع بنزین سوز تولید می‌شود. تولید مدل دیزلی آن نیز در آینده در دستور کار ایران خودرو قرار دارد.

 

معتمد افزود: تندر90 اتوماتیک از دیگر محصولات جدید ایران خودرو خواهد بود که تولید آزمایشی آن در آینده نزدیک و تولید انبوه و تجاری آن در سه ماه سوم امسال آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: فیس لیفت تندر ایران خودرو دارای تغییرات اساسی در جلو، عقب و داخل خودرو خواهد بود و توافق تولید آن نهایی شده است.

 

 

وی با اشاره به استقبال مشتریان از تندر90 افزود: با توجه به برخورداری از زیرساخت های لازم این محصول، برای تولید وانت تندر مسقف، ون و مدل شاسی‌بلند (SUV.) این محصول، در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم.111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *