مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از حمایت 1700 حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان آمل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی (ره) آمل، رمضان علیپور مدیر كمیته امداد این شهرستان ابراز داشت: حدود 650 یتیم آملی زیر پوشش حامیان قرار دارند.
وی افزود: ایتام آملی از حمایت‌های مالی حدود یك هزار و 700 حامی برخوردار هستند و خوشبختانه هیچ یتیمی در این شهرستان بدون حامی ندارد.
علیپور با اعلام اینکه هم‌اكنون هر یتیم آملی به طور میانگین حدود سه حامی مالی دارد كه ماهانه به حساب مستقیم آنها پول واریز می كنند، عنوان کرد: سرانه پرداختی به هر یتیم در این شهرستان حدود 80 هزار تومان در هر ماه است که در گذشته این سرانه پرداختی به هر یتیم كمتر از 50 هزار تومان بود.
مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با تاکید اینکه بیش از نیمی از ایتام آملی كمتر از 15 سال سن دارند، گفت: ایتام در این سنین نیازمند حمایت‌های حامیان و مردم خیر هستند.
وی تصریح کرد: این نهاد به منظور رفع نیازهای مالی ایتام این شهرستان علاوه بر حامیان ماهانه به آنها كمك می‌كند.
علیپور با اشاره به اینکه كمیته امداد امام خمینی (ره) آمل برای هر یتیم آملی حساب ویژه بانكی باز كرده و كمك‌های خود را ماهانه به حساب آنها واریز می‌كند، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در روز 21 این ماه همزمان با روز شهادت امام علی(ع) پایگاه‌های كمیته امداد آمل در طرح اكرام ایتام پذیرای حامیان هستند.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) آمل در پایان متذکر شد: حامیان می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب 7007 حساب جاری بانك صادرات شعبه چاكسر آمل برای کمک به نیازمندان و ایتام واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *