رجبعلی ابراهیمی مدیر اجرایی آستانه مقدس امام زاده ابراهیم (ع) آمل با بیان اینکه ماه رمضان ماه زدودن زنگار گناهان از دل و گرویدن به ارزش های ناب اسلامی است گفت: باید از لحظه های نورانی این ماه به منظور بصیرت بخشی جوانان جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمنان بهره گیریم.
ابراهیمی با بیان اینکه فعایت موثر مذهبی در فضای مجازی می تواند تاثیر بالایی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان داشته باشد خاطرنشان کرد: بدین منظور و در طلیعه ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت ، پایگاه خبری آستانه مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل به آدرس www.astaneamol.blogfa.comبه منظور حضور فعال فرهنگی مذهبی در فضای مجازی و اطلاع رسانی از برنامه ها و اقدامات این آستانه راه اندازی شد.
وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج معارف دینی در جامعه است یادآور شد: در راستای تبدیل شدن بقاع مذهبی به قطب های فرهنگی و استفاده حداکثری مردم از امام زادگان، برنامه های ویژه ای در این آستانه در نظر گرفته شده است.
مدیر اجرایی آستانه مقدس امام زاده ابراهیم (ع) آمل با بیان اینکه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام نژادی در این آستانه برگزار می شود گفت: مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام اردشیر لاریجانی بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر منعقد می باشد.
ابراهیمی گفت: در کنار برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت نور(قرائت یک جزء از قرآن کریم) با حضور استاد زارع، اسماعیل زاده، ابراهیمی و شعبان پور برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه دعای نوربخش ندبه در این ماه مبارک برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: بیان احکام شرعی همه روزه از سوی حجت الاسلام نژادی بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر صورت خواهد گرفت.
ابراهیمی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های شب های قدر با حضور سخنرانان و مداحان برجسته برگزار خواهد شد گفت: نماز عید سعید فطر نیز به امامت حجت الاسلام نژادی در جوار آستانه مقدس امام زاده ابراهیم(ع) اقامه می شود.
رضا کمالی
One thought on “وبلاگ خبری آستانه مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل راه اندازی شد”
  1. بسیار کار خدا پسندانه ای است اینشالله بعد از خدا اهل بیت عصمت نگهدارتان همه کسانی که در نشر معارف اسلام گام بر میدارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *