“عملیات‌های اطلاعاتی” که به گفته حجت‌الاسلام مصلحی در سال جاری و از سوی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران وارد مراحل تازه‌ای در تقابل با دشمن شده است؛ برای کشورمان با نوید‌های نصرت و پیروزی بزرگی همراه بوده است.

مشرق: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات کشورمان در مراسم بزرگداشت شهید رضایی نژاد و در لابه‌لای صحبت‌های خود به خبر بسیار مهمی اشاره کرد.

مصلحی در مقابل رسانه‌های ملی و بین‌المللی از این خبر داد که وزارت اطلاعات موفق شده است دو تیم تربیت تروریست را در داخل و البته خارج از کشور دستگیر کند.

وی تصریح کرده است که آنها به نوعی اقدام می‌کردند که ردّی از خود باقی نگذارند اما در مواردی دچار اشتباهاتی شدند که راه برای اقدام باز شد.

وزیر اطلاعات کشورمان همچنین از سرمایه‌گذاری سنگین موساد با پشتیبانی سرویس‌های دیگر اطلاعاتی و جاسوسی در این زمینه خبر داد و یادآور شد: این سرمایه‌گذاری برای آن بود که تیم‌های تروریستی لو نروند، اما با دستگیری این عوامل تروریستی آنها به انفعال کشیده شدند.

اینکه دستگیری‌های اشاره شده در خارج از کشور دقیقا در کدام کشور یا کشورها صورت گرفته است مشخص نیست اما نکته آنجاست که حجت‌الاسلام مصلحی پیش از این چند مرتبه به این نکته اشاره کرده بود که تروریست‌ها در خاک یکی از کشورهای همسایه علیه کشورمان مشغول فعالیت هستند.

این نکته در حالی مورد تاکید شخص وزیر قرار گرفته بود که اگرچه نامی از کشور مذکور برده نشد اما پر واضح بود که جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت خود و جلوگیری از فعالیت‌های ضد امنیتی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

×پیام صریح دستگیری‌ها و عملیات‌های جدید وزارت اطلاعات

همچنین از اینکه دستگیری‌های اخیر، لزوما در کشور اشاره شده توسط شخص وزیر صورت گرفته است یا خیر نیز خبر خاصی در دست نیست اما پیام مصرّح خبر حجت‌الاسلام مصلحی برای تمام کشورهایی که علیه جمهوری اسلامی ایران تفکرات خصمانه دارند تا آن اندازه واضح هست که این کشورها از این پس در اخذ تفکرات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کنند.

با این خبر جدید که متضمن دو نکته مهم “دستگیری تیم‌های تربیت تروریست” و “عملیات وزارت اطلاعات در خارج از کشور” است به نظر می‌رسد عملیات‌های نیروهای امنیتی کشورمان بویژه در هنگام داغ شدن مباحث هسته‌ای، گر گرفتن آتش توطئه علیه محور مقاومت در خاورمیانه و یا نشت خبرهایی مبنی بر تصمیم دشمنان ایران اسلامی برای ترور برخی چهره‌ها و شخصیت‌های علمی و مذهبی، وارد فاز جدیدتری شده است.

فاز جدیدی که صد البته توطئه‌ها را به فضل الهی در نطفه خفه خواهد کرد.

با گام گذاشتن وزارت اطلاعات در خارج از کشور و حضور در بدنه مادر تیم‌های خرابکار و سازمان‌های پشتیبان آنها؛ ناگفته پیداست که دشمن از این پس تمام نقشه‌های خود را نادانسته بر روی میز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پهن خواهد کرد.

حقیقتی تلخ اما آشکارسازی شده که ساختار معادلات جهان و خاورمیانه را از این پس با تغییرات جدی مواجه خواهد کرد.

“عملیات‌های اطلاعاتی” که به گفته حجت‌الاسلام مصلحی در سال جاری و از سوی وزارت اطلاعات
جمهوری اسلامی ایران وارد مراحل تازه‌ای در تقابل با دشمن شده است؛ برای کشورمان با نوید‌های نصرت و پیروزی بزرگی همراه بوده است.

نویدهایی که نشانه‌های آن را با دستگیری تروریست‌ها در آسمان و در زمین خارج از کشور و دستگیری عوامل ترور دانشمندان کشورمان به عینه مشاهده کرده‌ایم و جملگی از طلوع صبح پیروزی ما در جنگ اطلاعاتی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق اما در لابه‌لای این پیروزی‌ها از دو نکته مهم نیز نباید غافل شد.

×برای “تهدید‌های نو” در کنار وزارت اطلاعات بایستیم

نکته نخست آنکه همانگونه که چندی قبل نیز در صحبت‌های حجت‌الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات کشورمان اشاره شد جین شارپ در نسخه‌های براندازی خود اینطور می‌گوید که اگر نیروهای امنیتی مدافع نظام باشند و قدرتمند باشند براندازی امکان ندارد و باید در فرسایش زمان آنها را با ضربه روبه‌رو کنیم تا قدرت را از دست بدهند.

این نکته شاید گویای آن باشد که چرا وزارت اطلاعات کشورمان در 16 سال اخیر همواره توسط عده‌ای آماج حملات مختلف بوده است و چرا در دو مقطع خاص در سال‌های 77 و 90 نیز به صورت ویژه مورد هجوم قرار گرفت.

هجوم‌های خطرناکی که البته با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ این وزارتخانه مبنایی و پرسنل خدوم آن همچنان مقاوم ماندند و به لطف الهی از تیررس بلاها مصون ماندند.

نکته دوم نیز آن است که دشمن بیش از ما به قابلیت‌های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سی و سومین سال عمر نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده است.

این مسئله قاعدتاً آنها را در آستانه این راهبرد قرار خواهد داد که نقشه‌ها و راه‌های جدیدی را در پیش روی خود بگشایند.

نقشه‌هایی که تحلیلگران معتقدند در قامت حملات سایبری، هجمه به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای ملت‌سازی و براندازی نرم طرح خواهند شد.

نقشه‌هایی که البته جملگی بصورت نادانسته بر روی میز وزارت اطلاعات و در مقابل چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) باز خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *