معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، بر پرهیز از شعار در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و عملیاتی کردن فریضه الهی در جامعه تاکید کرد.
به گزارش هراز ،مهر، هادی ابراهیمی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری آمل گفت: حفظ و ترویج شعائر دینی و الهی از وظایف همه اقشار مردم و مسئولان بوده ودر این راستا دولت در کنار اقدام های عمرانی خود توجه ویژه به مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

وی افزود: نباید چشم را بر برخی از ناهنجاریهای جامعه بست واز کنار آن با بی تفاوتی گذشت، باید هرفرد در هرجایگاهی نسبت به فریضه عفاف و حجاب اسلامی ایرانی در جامعه مسئولیت پذیر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، همگانی کردن نماز اول وقت توسط اصناف و بازاریان و ترویج آن در بازار را یکی از راهکارهای مهم در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی بیان کرد و افزود: به این مهم مدیران دستگاه های اجرایی در انجام فریضه نماز اول وقت در ادارات و نهادها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ابراهیمی به حمایت از تولید ملی و وضعیت آن در مازندران اشاره کرد و گفت: مدیران باید با تصحیح برخی قوانین دست و پاگیر، ارتقا سطح مدیریت و پذیرش همه جانبه بخش خصوصی و سرمایه گذاران دلسوز در استان زمینه های تحقق حمایت از تولید ملی را دراستان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن اکنون با هجمه های سنگین خود پس از ناکامی در فشارهای نظامی و فرهنگی، تحریم های اقتصادی را با حمایت برخی نیروهای خود فریفته داخلی در پیش گرفته است، اضافه کرد: دشمنان اکنون همه هدف های خود را روی بنیان های اقتصادی ایران اسلامی متمرکز کرده و می توان با ایجاد نوآوریها و حمایت از سرمایه های داخلی تمرین خوداتکایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *