افسر پليس‌راه، راننده پژو آتشين را از مرگ نجات داد (+عکس)

فرمانده پليس‌راه استان گيلان از نجات يك راننده گرفتار در خودروي در حال حريق خبرداد.

سرهنگ مجيد جمشاد درگفت‌وگو با ايسنا، درتشريح جزئيات اين خبر گفت: يك دستگاه سواري روآ به رانندگي فردي به هويت «محمد تقي – ت» در فاصله 100 متري پاسگاه پليس‌راه رشت – قزوين به علت نامعلومي پس از برخورد با نيوجرسي در وسط جاده واژگون و دچار حريق شد.

جمشاد ادامه داد : با توجه به فاصله نزديك محل حادثه با پاسگاه پليس‌راه، مامور مراقب راه اين پاسگاه صحنه حادثه را رويت كرده و پس از اطلاع آن به ساير همكاران، با كپسول‌هاي آتش‌نشاني موجود در پاسگاه، براي نجات جان راننده گرفتار در خودروي واژگون شده و در حال حريق كه هر لحظه احتمال انفجار آن متصور بود، وارد عمل شد.

وي افزود: ماموران ابتدا با مهار آتش اطراف خودرو و شكستن شيشه جلوي وسيله نقليه راننده را به سلامت از داخل خودرو خارج كرده و پس از آن از گسترش آتش و انفجار خودرو و به خطر افتادن جان ساير افراد تا رسيدن خودروهاي آتش‌نشاني اقدامات موثري را انجام دادند.

به گفته فرمانده پليس‌راه استان گيلان با اقدامات به موقع كاركنان پليس‌راه استان راننده خودرو از مرگ حتمي نجات يافت و خطر انفجار خودروي دوگانه سوز و صدمه ديدن به ساير افراد خودروهاي عبوري نيز از ميان رفت.

به گزارش ايسنا، به علت شدت حريق تمام خودرو در آتش سوخت و تنها بدنه سوخته‌اي از خودرو به‌جا مانده بود.

 

آتش‌سوزي پژو روآ

آتش‌سوزي پژو روآ

آتش‌سوزي پژو روآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *