رئیس مجلس در پیامی فرارسیدن ماه رمضان را به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: پیام تبریک لاریجانی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی

فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

خرسندم پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این مائده آسمانی و بهار قرآن را به جنابعالی و همکاران محترم تان صمیمانه تبریک گویم.

رمضان تجلی رحمت و فضل بی کران الهی است که روح ایمان و پاکی، انسان و مدت دینی را در کالبد خانواده کهنسال و ریشه دار امت اسلامی می‌دمد. خداوند آن را مایه عزت مسلمین و نوری فرار روی امت اسلامی برای رسیدن به قله‌های کمال، معرفت و حکمت الهی قرار داده و به وسیله آن نعمت‌هایش را بر ما تمام کرد.

اینک در طلیعه رمضانیف دیگر، قیام‌ دل‌های مومن، جان‌های شیفته معرفت و حیات طیبه دینی و گام‌های تشنه عدالت و انسانیت در سراسر جهان اسلام غوغای بزرگ و غریوری ماندگار به راه انداخته و با دمیدن روح عزت، نشاط و اقتدار در کالبد امت اسلامی دوران سیادت کفر، شرکت و صهیونیزم را به سر آورده است.

امروز ندای شور انگیز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در گرایم داشت جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس رساتر از همیشه و دعوت او برای آزادی قدس شریف و محو رژیم اشغالگر صهیونیستی با طنین بیشتری در سراسر جهان اسلام، شنیده شده و برزخ بی انتهایی برای اشغالگران قدس آفریده است در همین راستا نهمین نشست وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی در گابن نیز بر بزرگ داشت جمعه آخر ماه رمضان در هر سال به عنوان روز قدس تاکید کرده است.

بار دیگر ضمن تبریک حول این ماه با فضلیت و برکت سعادت و توفیق جنابعالی سربلندی و تحکیم روز افزون وحدت و براداری میان امت اسلامی را از خداوند منا خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *