با حضور مدیرعامل سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های کشور ، معاونت عمرانی استانداری مازندران ، مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، فرماندار ، شهردار ، مسئولین ادارات ، خانواده شهدا ، خیرین ، مردم قدرشناس آمل و نوعروسان مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان در محوطه تکیه اسک آمل برگزارشد

.

به گزارش هراز نیوز به نقل از  کمال نیوزدراین مراسم پس از اجرای برنامه های فرهنگی وهنری، محمد جواد فولاد مدیرعامل سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های کشوربا قدردانی ازحضور مسئولین ومردم دراین برنامه گفت: این نهاد دارای مجوز ار وزارت کشور است که دارای شعب مختلف در سراسر کشور می باشد که 57 هزار نفر تحت پوشش این سازمان قراردارند.

وی افزود: با وحدت خوبی که دربین مسئولین وخیرین وجوددارد می توان گفت شعبه آمل تنها شعبه ای درکشور است که توانست به کلیه اهداف خود دست پیداکند.

فولاد با اشاره به اینکه فرزندان این مرزوبوم در تمام اقصی نقاط کشور آماده خدمت به محرومین جامعه هستند افزود: جمهوری اسلامی در خود فرزندانی را تربیت کرده است که با برافراشتن پرچم مقدس جمهوراسلامی ایران توانستند در برابر تمام مشکلات سربلند بیرون بیایند و در دنیا بدرخشند.

مدیرعامل سازمان خیریه مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های کشور با تاکید بر اینکه در سال گذشته 5 هزار و 600 نوعروس با حمایت این موسسه به خانه بخت رفتند، گفت: این روند سال به سال رو به افزایش است زیرا با توسعه این مجموعه خیریه اعتمادسازی بین مردم و خیرین بیشتر شد و با شناخت لازم مشارکت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

فولاد با بیان اینکه هدف و نیت ما در این سازمان خیریه براساس اسلام، آیات شریفه الهی و مقدسات است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم گام‌های اساسی برای انجام کارهای خیر و کاهش فقر در جامعه برداریم و خیران را برای رسیدن به اهداف خیرخواهانه خود سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه در تامین جهیزیه‌ها باید هر میزان که می‌شود مشارکت مردمی را در کنار خود داشته باشیم، گفت: آمل یکی از نمایندگی‌هایی فعال  است که 313 نوعروس این شهرستان را با اهدای جهیزیه به خانه بخت روانه می‌کند.

یدالله اکبرزاده فرماندار آمل با قدردانی از دست اندر کاران برگزاری این حرکت ارزنده گفت: خدا راشاکر هستیم که در یکی از بهترین ماه های خدا شاهد برگزای چنین مراسمی هستیم که به تعداد یاران حضرت مهدی (عج) ،313 نفر به خانه بخت می روند.

وی افزود: در شهرستان آمل حدود 20 سازمان مردم نهاد وجود که به عنوان الگو در مازندران مطرح هستند واین شهر توانست در خدمت رسانی به محرومان رتبه اول راکسب کند.

فرماندار آمل گفت: خانواده معظم شهدا با نثار خون فرزندانشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند وامروز دراین امر خیر مشارکت فعال دارند.

وی با اشاره به آغاز عملیات مرکز شیمی درمانی در بیمارستان امام علی (ع) افزود: تمام اقشار جامعه دراین امر خیر پیش قدم هستند واتحادیه آهن فروشان آمل با اهدای آهن به ارزش 400میلیون ریال دراین حرکت خداپسندانه شرکت کردند.

حسین رمضانی مسئول نمایندگی موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل گفت: نتیجه ارزیابی از سازمان مردم نهاد سطح کشور در همایش بزرگی که چندی پیش در مشهد مقدس و با حضور معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری، مسئولان کشوری و استان خراسان رضوی برگزار شد از آبشار عاطفه‌های شعبه آمل با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

رمضانی با اشاره به اینکه حدود 80 نوعروسی که جهیزیه دریافت می‌کنند از نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند، گفت: این موسسه خیریه مردم نهاد در آمل کار خود را از سال 1389 آغاز کرد که بیش از 2 هزار و 700 خانوار زیر پوشش این نهاد خیریه هستند و حدود6 هزار نفر از نیازمندان آملی به صورت دائم و موردی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که بیش از یک هزار حامی کار حمایت از آنها را برعهده دارد.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در آمل، تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش موسسه آبشار عاطفه‌های آمل را 800 نفر دانست و گفت: یکی از نخبگان با حمایت این موسسه دستگاه آبگرمکن بادی با نور خورشید و باد تغذیه را اختراع کرد که آن را امسال در جشنواره خوارزمی شرکت می‌دهیم.

رمضانی افزود: جهیزیه‌ها شامل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون، سرویس مبل، چوب‌آلات، لوازم خانگی، سرویس ظروف پلاستیک، تفلون و چینی و اتو برقی است که علاوه بر هزینه جهیزیه هزینه‌های جانبی دیگر نظیر خدمات محضر، سفره عقد، لباس عروس و تزیینات و هزینه تالار نیز توسط این موسسه تقبل شده است.

درپایان به خانواده معظم شهدا ومسئولین با دادن لوح وهدایایی قدردانی بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *