مدیر امور پژوهشی و كاربرد نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشكی مازندران روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : این همایش در روز پنجشنبه ، 29 تیرماه ، در تالار ساختمان شبكه بهداشت و درمان شهرستان آمل برگزار می شود.

همایش بیماری های خونریزی دهنده ویروسی تب دار با تاكید بر بیماری تب كریمه كنگو (CCHF) در آمل برگزار می شود.

دكتر ‘ محمد رضا حق شناس ‘ افزود : ثبت نام برای شركت در این همایش به صورت اینترنتی انجام می شود و علاقه مندان می توانند تا زمان تكمیل نشدن ظرفیت پذیرش با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی ‘ www.ircme.ir ‘ نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

وی ، ارائه كارت شناسایی معتبر و مهر نظام پزشكی را برای شركت كنندگان در زمان برگزاری كنفرانس ضروری دانست و بیان داشت : هدف این همایش تلاش برای آشناتر كردن شركت كنندگان با آخرین دستاوردها و اندوخته های علمی مربوط به این حوزه است.

مدیر امور پژوهشی و كاربرد نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشكی مازندران ، گفت : علاقه مندان برای شركت در این همایش همچنین باید مبلغ 50 هزار ریال به شماره حساب 2178435122008 (سیبا بانك ملی) به نام دانشگاه علوم پزشكی مازندران واریز كنند.

وی با اشاره به آمادگی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشكی مازندران و شبكه بهداشت و درمان شهرستان آمل به عنوان برگزار كنندگان همایش برای پاسخگویی به سووالات علاقه مندان ، افزود : شماره های 3261249-0151 معاونت تحقیقات و فناوری و نیز 2261505-0121 شبكه بهداشت و درمان آمل آماده پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات علاقه مندان است.

مدیر امور پژوهشی و كاربرد نتایج تحقیقات دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت : شركت همایش بیماری های خونریزی دهنده ویروسی تب دار دارای 5/3 امتیاز بازآموزی برای تمامی مشمولان آموزش مداوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *