به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، عباسعلي وفايي نژاد در نشست با كمال عليپور نماينده مردم قائم شهر ، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت : نشست با نمايندگان استان در جهت پيشبرد اهداف و برنامه هاي شركت شهركهاي صنعتي ، بسيار تأثيرگذار است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت : براي تكميل زيرساختها در شهركها و نواحي صنعتي پروژه هاي متعددي درحال انجام است و پروژه احداث معابر در شهرك صنعتي پل سفيد ( شورمست ) با اعتبار هزينه مبلغ 1600 ميليون ريال و پروژه هاي احداث معابر ، آبرساني ، گازرساني ، احداث تصفيه خانه فاضلاب در شهرك صنعتي بشل با اعتبار هزينه مبلغ 5550 ميليون ريال و همچنين پروژه هاي احداث معابر و آبرساني در ناحيه صنعتي اسلام آباد با اعتبار هزينه مبلغ 600 ميليون ريال ، انجام شده است .
كمال عليپور نيز در اين نشست با اشاره به نامگذاري سالجـاري از سوي مقام معظم رهبري ، خاطرنشان كرد : در سالي كه بنام توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني مزين شده است حضور داريم و يكي از نمودهاي بارز اين سال ، شهركها و نواحي صنعتي هستند .
نماينده مردم قائم شهر ، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي گفت : زيرساختها و اقدامات خوبي در شهركها و نواحي صنعتي صورت گرفته است و با پتانسيلهاي موجود در استان ، ميتوان توجه سرمايه گذاران را جلب نمود .
وي افزود : با تلاش مديران استان و ياري نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي ، آينده روشني براي صنعت مازندران ترسيم خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *