قط 5 روز به پایان مهلت نقل و انتقالات مانده است اما هنوز بازیکنانی همچون مجیدی، نکونام، جان واریو، جباری و خلعتبری بدون تیم اند.
به گزارش هراز  به نقل از جام، فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم طبق اعلام قبلی، امروز به پایان می رسید اما با تمدید 5 روزه آن، بازیکنان می توانند تا 22 تیر با تیم ها قرارداد ببندند.

مهلت نقل و انتقالات فصل دوازدهم هر چند با تمدید روبرو شد ولی اکثر تیم ها تقریباً نفرات خود را شناخته اند و تنها در بعضی موارد احتمال جابه جایی وجود دارد.

این اتفاق در شرایطی است که سه بازیکن نامی لیگ برتر هنوز تیم های خود را انتخاب نکرده اند و باید منتظر موج سوم و آخر بود که شاید در 90 دقیقه پایانی فصل نقل و انتقالات یعنی تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 تیر این بازیکنان تکلیف خود را روشن کنند.

فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و محمد رضا خلعتبری سه مهره کلیدی لیگ برتر هستند که به دلیل خبرهایی که در ارتباط با خودداری فدراسیون فوتبال امارات از خرید بازیکنان ایرانی به گوش می رسد، مطمئناً به این کشور نخواهند رفت و به احتمال زیاد به گزینه های داخلی جواب مثبت خواهند داد. البته سپاهان را باید از بین گزینه های جباری و مجیدی خارج کرد.

چون سپاهان جای خالی در سهمیه های لیگ برتری خود ندارد و نمی تواند هیچ کدام از این دو را جذب کند. گزینه مس کرمان هم که به نظر برای این دو بازیکن ناراضی استقلال منتفی شده است.

بنابراین اگر شماره های 7 و 8 آبی را در روزهای باقیمانده با پیراهن سرخ رنگی دیدیم که عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ را در اختیار دارند، نباید تعجب کنیم.

البته یک مصاحبه از مدیر عامل تراکتورسازان احتمال این اتفاق را هم بسیار کمرنگ می کند. محمد حسین جعفری، مدیر عامل تراکتور سازی درباره اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی و مجتبی جباری به زودی با تراکتور سازی قرارداد امضا می کنند، گفت: «متأسفانه برخی اخبار بزرگنمایی می شود و مسائل آن طور که اتفاق می افتد نشان داده نمی شود.»

وی ادامه داد: «ماجرای فرهاد مجیدی به دو هفته قبل بر می گردد مدیر برنامه های او با من تماس گرفت و ما شرایط خود را گفتیم و دیگر نه از طرف آن ها پیگری شد و نه از طرف ما. مدیر برنامه های جباری هم در تماسی شرایط او را گفت و ما همین طور. هیچ کدام از این دو مورد به سرانجامی نرسیده است. البته ما آن ها را می خواستیم.  ولی با توجه به یارگیری ای که انجام داده ایم نگران وضعیت تیم خود نیستیم. ما باشگاه ثروتمندی نیستیم و به دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانیم طلب آن ها را پرداخت کنیم.»

خلعتبری هم شنیده می شود که بیش از بقیه تیم ها به سپاهان نزدیک تر است. ضمن اینکه دو تیم سرخابی پایتخت را باید به گزینه های خلعتبری اضافه کرد. نکونام و جان واریو هم ممکن است این فصل پیراهنی متفاوت با پیراهن سال گذشته به تن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *