در پی دیدار روز گذشته استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با مردم امل صورت گرفت جمعي از جوانان شهرستان هزار سنگر آمل با نگارش نامه ای خطاب مهندس طاهایی خواستار نقش آفريني از حقوق مربوط به مالكيت دشت وسيع لار و پارك لار ، آب بهاي مصرفي سد عظيم لار ، توليت امام زاده هاشم آمل ، مديريت گردشگري محدوده دامنه و قله دماوند را به نفع مردم شريف شهرستان آمل پيگيري تا حصول نتيجه شدند.

 

 

جناب آقاي مهندس طاهايي استاندار محترم مازندران

 

سلام عليكم ، احتراماً به استحضار ميرساند ، همانطور كه مطلعيد مدت زمانيست بر خلاف قوانين تقسيم جغرافيايي جاري كشور اقداماتي مشكوك در غالب سخنراني و يا برنامه تلويزيوني در استان تهران در جهت مصادره بخش عظيمي از منطقه جغرافيايي لاريجان مازندران به نفع اين استان صورت پذيرفته است. از اقدام شبكه سه رسانه ملي در استفاده از عبارت روستاي نواي تهران و يا استفاده شبكه هاي سيما از عبارات امام زاده هاشم تهران يا قله دماوند تهران تا سخنراني استاندار و ديگر مقامات مسئول تهراني مبني بر تعلق دشت و سد لار و دماوند به تهران .

 

اگر چه در جوابيه اين اقدامات تنش زا و پر هزينه تهراني ها واكنش درست ، به جا و منطقي از سوي مسئولين شهري و استاني صورت پذيرفته است اما مردم آمل در 25 شهريور ماه سال 90 به صورت خود جوش با امضاي طوماري با امضاي 7000 نفر كه مزين به امضاي مقامات شهري از جمله امام جمعه محبوب شهر حضرت آيت الله رحماني آملي شده بود خود پيشتاز اين عكس العمل منطقي شده و اين طومار را در اختيار مقامات مسئول دفتر محترم رياست جمهوري قرار داده اند.

 

در ادامه و در پيگيري هاي بعدي مشخص شد كه پيگيري هاي حقوقي اين تعرض به وزارت محترم كشور و معاونت سياسي اين وزارت خانه محول شده است و اين معاونت نيز طي بررسي و استعلاماتي قرار است بزودي نظر خود را در ارتباط با اين طومار مردم شريف شهرستان آمل اعلام نمايد.

 

لذا اينجانبان (جمعي از دانشجويان و دانش آموختگان آملي ) از جنابعالي كه از مديران شايسته و مدبر اين سرزمين علوي به شمار ميرويد استدعا دارد با نقش آفريني به موقع و موثر خويش تمامي حقوق مربوط به مالكيت دشت وسيع لار و پارك لار ، موضوعات آب بهاي مصرفي سد عظيم لار ، توليت امام زاده هاشم آمل ، مديريت گردشگري محدوده دامنه و قله دماوند را به نفع مردم شريف شهرستان آمل پيگيري تا حصول نتيجه نماييد.

 

در پايان لازم ميدانيم از تلاش هاي مجدانه جنابعالي ، جناب ابراهيمي معاونت پر تلاش استاندار در امور سياسي امنيتي و همچنين مسئولين شهري آمل از جمله فرماندار محترم ،امام جمعه محترم و نيز نماينده پر تلاش مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي در پيگيري حقوق به حق مردم اين سرزمين تشكر و قدرداني نماييم.

 

جمعي از جوانان شهرستان هزار سنگر آمل

One thought on “جوانان آملی از استاندار مازندران چه خواستند ؟”
  1. مشکل لاریجان نداشتن بخشداری در سطح این بخش است. باید فردی بخشدار باشد که توانایی لازم برای حل این مسائل داشته باشد در غیر اینصورت باید شاهد ترکمنچای لاریجان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *