گردهمایی سیاسی کارکنان سد ملی هراز در محل کارگاه این سد برگزار شد.

هراز نیوز :یک کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی در جشن میلاد امام زمان(عج) و گردهمایی سیاسی با موضوع 1+5 در کارگاه سد مخزنی هراز بیان داشت: ظهور منجی آخرالزمان شرایط مختلفی دارد و یکی از این شرایط این است که ایران در آستانه این رویداد بزرگ دنیا درگیر یک جنگ فرسایشی می‌شود که کار با پیروزی پارسی‌زبانان تمام می‌شود.

شکرالله رضازاده شرمه افزود: حوزه این جنگ مشخص نشد ولی آنچه مصداق پیدا می‌کند دعوای هسته‌ای ما و اروپایی‌ها است که مطمئنا منجر به پیروزی خواهد شد.

رضازاده با بیان اینکه در آستانه ظهور در شبهه جزیره عربستان بلوا و آشوب زیادی برپا می‌شود، تصریح کرد: حتی همه روایات آخرین حاکم عربستان را نیز فردی به نام عبدالله معرفی کرده‌اند و بعد آن عربستان حاکمی را نخواهد دید.

وی با تاکید اینکه در ظعور منجی آخرالزمان پنج نشانه حتمی وجود دارد ولی جنگ قدرت‌ها از نشانه‌های غیرحتمی آن است، گفت: تحولات دنیا نشانه این امر است البته این ولی عهدی که هم‌اکنون در عربستان به سر می‌برد نیز وضعیت نامشخصی دارد همچنین با رجوع به کتب یهود در آن تصریح شده فردی بنام شارن در این حکومت ظاهر می‌شود که پس از ازبین رفتنش فروپاشی یهود اتفاق می‌افتدة هم‌اکنون یهود با تمام امکانات دست به نگهداری شارن می‌زند تا یهود نپاشد.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران اضافه کرد: هم‌اکنون این امر برای ملک عبدالله نیز در حال اتفاق است.

وی با اعلام اینکه موضوع مهدویت یکی از موضوعات روز دنیا است، اذعان داشت: باید تمام حرکات و رفتار شیعه برای رضایت خداوند باشد ولی در غیر این صورت برکت به کارهایش حاکم نمی‌شود و اموراتش سمت و سو نمی‌گیرد.

رضازاده با تاکید اینکه آن مسئولی که به راحتی دست به حیف میل بیت‌المال می‌برد شیعه نیست، ابراز داشت: اگر خداوند حجت‌اش را بر روی زمین پنهان کرد علت‌اش این است که ما شرایط ظهور منجی را نداریم.

وی با اشاره به گرانی بیش از اندازه لبنیات و گوشت و نان یادآور شد: مشکلات در کشورما زیاد است، در کشورمان مسئولان باید مشکلات مردم را مرتفع کنند زیرا مردم صاحب اصلی این نظام هستند و برای برقراری آرامش و امنیت تا پای جان و دادن خون ایستادگی کردند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اعلام اینکه در بحث 1+5 رئیس جمهور آمریکا تا کمر برای ایران خم می‌شود، گفت: کارشناسان ارشد کشورهای حاضر در این گروه در جلسات متعدد به پای ایران می‌افتند ولی ایران ابهت خود را به دنیا به اثبات رسانده است.

در پایان این مراسم از قهرمانان تیم فوتسال کارکنان سد هراز قدرانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *