هراز ، شمال پرس:طبق گزارشهای ارسالی از شهر سورک “� تابلوی تصاویرشهدا وتعدادی ازطرحهای مذهبی باعنوان میلادامام زمان (عج)وصلوات و… در این شهر قلع و قمع شد . این اقدام که دربعدازظهرامروز و بدون اطلاع قبلی به شهرداری صورت پذیرفت که موجب ناراحتی خاطرخانواده معظم شهدا وامت حزب الله گردید.براساس این گزارش” عده ای ازشهروندان طی تماس تلفنی…

تابلوی تصاویرشهدا  در سورک قلع و قمع شد+ تکمیلی : بزودی این تابلوها در مکانهایی دیگر نضب خواهد شدطبق گزارشهای ارسالی از شهر سورک ”  تابلوی تصاویرشهدا وتعدادی ازطرحهای مذهبی باعنوان میلادامام زمان (عج)وصلوات و… در این شهر قلع و قمع شد .این اقدام که دربعدازظهرامروز و بدون اطلاع قبلی به شهرداری صورت پذیرفت که موجب ناراحتی خاطرخانواده معظم شهدا وامت حزب الله گردید.براساس این گزارش” عده ای ازشهروندان طی تماس تلفنی خواستار برخورد با خاطیان این امرگردیده که موجب جریحه دارنمودن عواطف واحساسات مردمی شدند.

به گزارش خبرنگار ما  اقدام ناگهانی راه وشهرسازی شهرستان درصورتی انجام پذیرفت که شاکری ریاست را ه وشهرسازی شهرستان میاندرود کمترازیکماه میباشدکه مشغول به فعالیت دراین اداره میباشد.

این در حالی است که راه وشهرسازی، به کانون تبلیغاتی مجری طرح ” هیچ نامه یا اخطاری برای اصلاح یا جمع آوری تابلو ارسال نکرده است.

این گزارش می‌افزاید: امام جمعه شهرسورک و دیگرمسئولین امردرجلسات ازفضاسازی جالب و زیبا توسط شهرداری سورک درراستای ماندگاری فرهنگ شهادت ومهدویت تقدیروتشکرنمودند.

خبر تکمیلی :

در پی درج این خبر ، یک منبع آگاه در اداره کل راه شهرسازی ، به خبرنگار شمال پرس گفت بعلت برخی ملاحظات ترافیکی و حفظ امنیت راه توسط شرکت پیمانکار این تابلوها کنده شده و با تلاش مسئول اداره راه وشهرسازی این شهر ان شاء الله این تابلوها در جاههایی بهتر و قابل رویت تر  نصب خواهد شد و مجموعه راه و شهرسازی این شهرستان  آمادگی کامل جهت همکاری برای نصب هرچه زودتر این تابلوها را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *