اگر خادمی قوانین حاکم را بر نمی تابد بی حرمتی به مخدوم چرا؟!

کمال نیوز: در پی انتشار مطلبی انتقادی از رئیس شورای اسلامی شهر آمل در مورخ 27/3/91 در سایت کمال نیوز جوابیه ای از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل به شماره 20752/8201/22022-8/4/1391 به دفتر پایگاه ارسال گردیده است که متن آن بشرح ذیل می باشد.

ریاست محترم شورای اسلامی شهرآمل

سلام علیکم

احتراما در پاسخ به انتقاد منتشره در پایگاه خبری کمال نیوز در تاریخ 27/3/91 و در جهت ادای دین به خاطره رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگرانی که هنوز ربع قرنی از آن نگذشته و با احترام به فرمایش بنیانگذار راحل انقلاب که خانواده ی شهدا چشم وچراغ این ملتند ،با قلبی متاثر از بی مهری مسئولینی که کسوت خدمت و قبای رسالت را به برکت ایثار و شهادت حماسه آفرینان دیروز برتن پوشانده اند و امید می رفت در سنگرهای امروز که آماج حملات فکری و فرهنگی دشمن است ،نقش آفرینی کنند به استحضار می رساند : ((طبق بند (و)ماده (44)قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران (1394-1390)دستگاههای اجرائی موظفند حداقل بیست وپنج درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 25درصد وبالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند بدون التزام به رعایت شاریط سنی ، تحصیلی و آزمونی تامین واز ابتدا آنان رابه صورت رسمی قطعی استخدام نمایند .

پنج درصد سهمیه استخدامی به سایر جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و همسر وفرزندان آنان اختصاص می یابد ….))اینک اگر خادمی قوانین حاکم را بر نمی تابد بی حرمتی به مخدوم چرا؟! بی حرمتی به ولی نعمتان جامعه چرا؟!… استانداری مجری قانون است مگر نه اینکه همه ی ما خدمتگذارانی در مسند های مختلف خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و احیا سیاست های عالیه نظام در جهت پیشبرد اهداف بلند مرتبه ، وظیفه مسلم ماست زود است که خاطرات هشت سال دفاع مقدس به بوته ی فراموشی سپرده شود و عجب نیست اگر آنانی که دیروز ،نقش بزرگ وبرجسته درآن حماسه ی عظیم ودفاع عاشورائی داشته اند امروز سهمی اندک و ناچیز در جامعه داشته باشند .

شما از 23 نفری سخن رانده اید که شاید وقت رفتن پدر برپا نمی ایستادند واینک با تکیه برخدای متعال و با کسب تجارب و مدارک لازمه ی دانشگاهی به خدمت استواند !!! اگر امروز که به حکم ولایت مطلقه  فقیه از حساس ترین وظایف ها دفع فتنه ومقابله با تهاجم فرهنگی دشمن فریاد بداریم (چراآزمون برگزارمی شود ؟)دشمن شاد وعوام فریب نشده ایم ؟!دوست عزیز ،فرزندان شاهد وایثارگر ،کم طعنه و کنایه در مدرسه و دانشگاه و محل کار نشنیده اند که حالا مسئولین نظام آن نظامی که از رشادت پدرانشان به نظم وسامان رسیده آتش بیار معرکه شوند !! صندلی های دانشگاه ها و میزهای کارمان را بازماندگان نبرد با اصالت تنگ نکرده اند و طبق قانون مربوط به هر قسمت ،برای سهمیه ها شان تعریف مشخصی وجوددارد.

اماممان ضمن سفارش ویژه در رسیدگی به امور این خانواده ها فرمود این خانواده شهدا چشم وچراغ این ملتند ….امروز زود است که نورشان به باد بی مهری خاموش شود …..

واما در پاسخ به اینکه بنیادشهید وامورایثارگران تا به حال چند نفراز اعضای خانواده شاهد و ایثارگر رادر ادارات تابعه ی خود جذب نموده است شایان ذکر است که کارکنان خدوم بنیاد با افتخار عنوان خادم الشهدا از سال های دور کمر همت به خدمت بسته اند والحمدالله والمنه در بینشان از طیف جامعه ی هدف کم نداریم واینک هم با سیاست نظام وقانون مصوب برنامه پنجم ،12 پست خالی تعریف شده برای این اداره دراین مجموعه کوچک ، تمام وکمال از فرزندان شهدا و ایثارگران اشغال کرده اند ونشان از آن دارد که همه ی پست ها و منصب ها ومسند ها ،اجبارا غصب نشده وهر نیروئی به قدر کفایت و لیاقت و افتخار در قسمت های مختلف سیستم گنجانیده شده است .

بنیاد شهید وامور ایثارگران نه تنها کتمان نمی دارد بلکه افتخار دارد که بیش ازاین نیروهائی داشته واین همراهی وهمبستگی راعین سعادت می دانند وامید دارند به حرمت این خدمت صادقانه وصبورانه ،گوشه چشمی از شهدا ،برکت دنیا وعقبایشان شود … سخن کوتاه کرده وتاکید می کنم :تکریم بازماندگان جنگ واین واقعیت از مطالعه ی دقیق به دست می آید ،آنگاه در جامعه اسلامی که فرامین دین مبین اسلام برآن سایه افکنده است شایسته وبایسته نیست زمام امور رابه دست خاندان معظم شاهد وایثارگران نداده ،خدمتشان رادر پست های عادی سازمانی برنتابیم!

38 thoughts on “جوابیه بنیاد شهید آمل در پاسخ به انتقاد رئیس شورای شهر؛”
  1. دل من برای اون شهیدی می سوزد که رفته تا که امروز این اقایون به بچه اش توهین کنند وحرف من به اقای قاسمی 2 چیز است.
    1- اگر پدران فرزندان شاهد زنده بوده اند دیگه نیاز به زیر بار منت افرادی مثل تو نمی رفتن چون پدر داشتند

    2-اقای قاسمی اگر شهدا نبودن امروز باید عراقیها کنار مادر و دختران ما می خوابیدند (با عر ض پوزش) تا ما با خداحافظی از یک عراقی به سرکارمان می امدیم
    داماد شهید

  2. چرا متوجه نیستین اون موقعی که کل شهر باید بشه اسم شهید قاسمی اشکال نداشت حالا چون عروس قاسمی باید استخدام بشه فرق میکنه

  3. ای کاش فقط عروس بود جواب اینهمه فامیل و نوچه وسفارشی ها رو کی باید بده

  4. این اقا به اندازه کافی از اسم برادر شهیدش استفاده کرد دیگه نیازی نیست دفاع کنه

  5. تازه کلی فامیل قاسمی تو ادارات دیگه هستن پسرش دانشگاه شمال رفته کل خاندان تو این 7سال 1 جایی رفتن

  6. سالن بوکس آمل بنام شهید بزرگوار قاسمی است
    سالن ورزشی شهرک نبوت بنام شهید قاسمی است
    بیلبورد میدان قائم شهید قاسمی است
    بلوار جدیدالتاسیس در کوچه رحیمی با رانت علی آقای قاسمی بزور بنام شهید قاسمی که شده
    سر روستای کاشی محله تابلویی با هزینه شهردار ساخته شده که بنام شهید قاسمی است
    اآقای علی آقا
    شنیدم بعداز کدورت روابط آقای یوسفیان با فرماندار جهت فرماندارشدن نیز کم میل نبودی

  7. اعضا شورای شهر که با اشاره علی آقا می چرخند
    شهردار قربونش بشم که فرزند خوانده هست
    همایش پیشکسوتان رو هم که بنام خودش زده
    در همه همایشهاو افتتاحیه ها ی شهرداری خودش هست اعضا همه کشک
    ادعای خانواده شهدا هم که می کنه
    برای شما متاسفم

  8. اعضا شورای شهر که با اشاره علی آقا می چرخند
    شهردار قربونش بشم که فرزند خوانده هست
    همایش پیشکسوتان رو هم که بنام خودش زده
    در همه همایشهاو افتتاحیه ها ی شهرداری خودش هست اعضا همه کشک
    ادعای خانواده شهدا هم که می کنه
    برای شما متاسفم

  9. سالن بوکس آمل بنام شهید قاسمی
    سالن ورزشی شهرک نبوت بنام شهید قاسمی
    بیلبورد میدان قائم بنام شهید قاسمی است
    بلوار جدیدالتاسی کوچه رحیمی با رانت علی اقا بنام شهید قاسمی است
    کاشی محله که بیلبورد شهید قاسمی است
    علی آقا نمی دونم دنبال چی هستی
    بعداز تیرگی روابط فرماندار با نماینده شهر کم میل نبود علی اقا جهت فرماندار شدن
    ادعای خانوادگی شهدا رو هم یدک می کشی

  10. بسم رب الشهید .
    من نه برادر شهیدم نه از خانواده شهید
    اول نمی خواهم به رئیس شورای شهرم توهین کنم چه کنم که هر وفت از شهید حرفی از دهن یاوه گویی بیرون بیاید خونش حلال است برای ریختن…
    به خدا قسم که اگر تا اطلاع ثانوی آقای رئیس شورای شهر عذر خواهی نکند پته مته اش را می ریزیم رو آب تا همه بدانند چه غلطی دارند می کنند در شورای شهر , وشهرداری
    دوما شما عرضه نظارت به شهرداری را ندارید ونمی توانید زیر مجموعه خودتان را رصد کنید چه غلطا به ارگانهای دیگر
    اگر دهانمان باز شود دیگر بسته نخواهد شد .شهید شما برای ما محترم است چون نام شهید را یدک میکشد هرکس به او هم بی احترامی کند خونش حلال است .
    عذرخواهی شما از تریبون رسمی خواسته ماست .تا پنج شنبه صبر میکنیم اگر نشد شنبه تمامی کارهایی که به ضرر شهر پولهایی که بالا کشیده اند زیر مجموعه شما آمارش را به مردم می دهیم .از مسئولین بالا هم عذر خواهی میکنیم نمی توانیم تاب بیاوریم

  11. قاسمی واسه رییس شورا شدن دم …..رو واسه رای …. دید حالا هم وفت چبران

  12. با سلام
    علی قاسمی برای استفاده از نام شهید بزرگوار قاسمی به هر صر فندی روی میاورد
    با توجه به اینکه سال بعد انتخابات شورای شهر می باشد
    امسال قرار است یادواره شهید خلبان را در آمل بگیرد
    انتخابات نزدیک می شود یا یادواره شهدا می افتد

  13. با سلام ، این سری شورای شهر با وجود آقای علی قاسمی که ایشان دبیر پرورشی بنده بوده و در آن زمان (دهه شصت) در حیاط مدرسه والیبال تیغی بازی می کرد رسوایی بسیار به بار آوردن و ر اسخن از شهید و ایثارگر جزء اهداف سیاسی و غیر خدایی چیزی ندارد. و گام بعدی ایشان فرمانداری آمل است و دارد مغ استاندار را می زند. خدا به داد ما مردم آمل برسد.

  14. آقای قاسمی به دنبال تبلیغات برای خود است نه برای شهر و فقط شهید خانواده خود را وسیله قرار داده دختر خاله من که همسایه پدر ایشان بود گفت حتی فرزندان شهید که هر دو پزشک هستند با عمو خود علی قاسمی قحر هستند و آنان در تهران زندگی می کنند.

  15. ما همه شنبه هستیم… ما انصار حزب الله آماده دفاع از ارزش ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *