محمدحسن ابوترابی​فرد از تریبون مجلس نسبت به پخش نشریه​ای از سوی یکی از معاونت​های وزارت مسکن با هزینه هنگفت، انتقاد و خواستار پاسخگویی وزیر در این خصوص شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاین در ادامه جلسه علنی امروز مجلس و درحین گزارش «مسکن مهر» از سوی علی نیکزارد، نایب رییس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، وی خطاب به وزیر مسکن گفت: طی روزهای اخیر نشریه ای که مربوط به یکی از معاونت زیر مجموعه جنابعالی است در تیراژ بالا پخش شده که نشریه ای صرفا تبلیغاتی است.

ابوترابی که می گفت صورت هزینه های این نشریه را در اختیار دارد، تصریح کرد: براساس این صورت حساب، هزینه های سنگینی برای این نشریه شده که جای تاسف است و من از تریبون مجلس از شما می خواهم این موضوع را در زیرمجموعه خود پیگیری و از هرگونه هزینه ای که توجیه عقلانی و شرعی ندارد جلوگیری کنید.

نایب رییس مجلس از وزیر مسکن خواست نتیجه پیگیری ها را به مجلس منعکس کند.

نیکزاد با اظهار تاسف و عذرخواهی از انتشار این نشریه، آن را منتسب به یکی از معاونت های وزارت مسکن خواند که بدون هاهنگی با اون صورت گرفته است.

وی گفت: این نشریه با سیره و روش ما نمی خواند و من از نمایندگان عذرخواهی می کنم و قول می دهم با معاون مربوطه برخورد جدی شود.

وزیر مسکن این اقدام معاونت زیرمجموعه اش را شیطنت دانست و تاکید کرد: من در این مکان قسم می خورم که روحم از این کار خبر نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *