شنيده ها حاکيست يک قهرمان ورزشي کشور که تا همين چند وقت پيش جزء مدال آوران درجه يک رشته پرطرفدار خود يعني کشتي فرنگي بوده با تفنگ شکاري مرتکب قتل شده است.
به گزارش باشگاه گروه ورزش خبرنگاران به نقل از منابع آگاه وي که همين اواخر در مسابقات اسيايي گوانگجو هم صاحب مدال شده بود ، وقتي براي تفريح به يکي از مناطق اطراف کرمانشاه رفته بود به دنبال يک نزاع مرتکب به قتل به وسيله سلاح گرم شده است.

بر اساس اخبار تائيد نشده،اين ورزشکار مدال آور روز جمعه به همراه برادر خود به شکار رفته بوده است که در مسير برگشت با گروهي که مانع شنا کردن آنها در يک منطقه شده بودند درگير مي شوند و با بالا گرفتن درگيري بين طرفين اين ورزشکار ملي پوش با تفنگ شکاري که به همراه داشته است به سمت قرباني حادثه شليک مي‌کند و او را به قتل مي رساند.

حسن رنگرز نائب رئيس فدراسيون کشتي ضمن تائيد خبر ارتکاب قتل اين ملي پوش گفته است:عصر ديروز به من خبر دادند كه اين اتفاق افتاده است. موضوع را پيگيري كردم. متاسفانه افرادي كه خبر را از انها پيگيري كردم موضوع را تاييد كردند. البته ماجرا به شكل هاي مختلف تعريف مي شود. بعضي ها مي گويند در استخر بوده يا موارد ديگر كه به نظرم نبايد به زياد شدن اين شايعه ها كمك كنيم.حالا هم در حال پيگيري مسئله از مسوولان استان كرمانشاه هستم. نمي دانم دقيقا چه اتفاقي افتاده است اما شنيده ام كه فردي او را تهديد كرده و در نهايت يك درگيري منجر به اين اتفاق شده است. او شاگرد من بوده و اصلا اهل اين حرف ها نيست. او جوان شروري نبوده و من واقعا نمي دانم چه اتفاقي افتاده و او در چه موقعيتي قرار گرفته كه دست به اين كار زده است. به هر حال فكر مي كنم اين مسئله ايست كه نبايد خيلي به ان بپردازيم و بايد در اظهارنظرهايمان مراقب باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *