فرارو- تیم فوتبال ایتالیا با پیروزی مقابل آلمان حریف اسپانیا در فینال جام ملت‌های اروپا شد.
دیدار تیم‌های فوتبال آلمان و ایتالیا از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه ملی شهر ورشو با قضاوت استفان لانوی فرانسوی برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.
آلمان‌ها در نیمه اول بهتر از حریف ایتالیایی بازی را شروع کردند و موقعیت گلزنی خوبی را ایجاد کردند.
در ادامه بازی، ماریو بالوتلی با حرکت زیبای آنتونیو کاسانو صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه سر دیدنی در دقیقه 20دروزاه مانوئل نویر را گشود.
ژرمن‌ها برای بازنده نشدن در نیمه اول حملاتی را بر روی دروازه آتزوری تدارک دیدند که در نهایت نتوانستند به گل برسند.
ایتالیایی‌ها که پاس‌‌های دیدنی را در میانه میدان رد و بدل می‌کردند با اشتباه خط دفاعی آلمان و با شوت دیدنی و محکم بالوتلی دروزاه نویر را در دقیقه 36 بار دیگر باز کردند تا اختلاف به دو گل برسد و غم و اندوه هواداران آلمان را در بر بگیرد.
در ابتدای این نیمه دوم آلمان همچنان حمله می‌کرد و ایتالیا در ضد حملات زهردار بود و در یکی دیگر از موقعیت‌های آتزوری، مارکیسیو در محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد اما نتوانست قدر این موقعیت را بداند و توپ را دور از دستان نویر و جارجوب دروازه آلمان به بیرون فرستاد.
فرصت‌های ایتالیا در ضد حملات یکی پس از دیگری به هدر می‌رفت. فرصت استثنایی گلزنی برای دی‌ناتاله هم در دقیقه 81 شکل گرفت که این مهاجم ایتالیایی توپ را با فاصله اندک به خارج فرستاد.
آلمان‌ها در ادامه فرصت‌های خوبی را بر روی دروزاه ایتالیا ایجاد کردند و در یکی از موقعیت‌ها صاحب پنالتی شدند تا بالاخره مسعود اوزیل در دقیقه 91 گلزنی کرد اما در نهایت این گل برای ژرمن‌ها ثمربخش نبود.
در نهایت ایتالیا با پیروزی در این بازی راهی فینال شد تا در این مرحله به مصاف اسپانیا برود.
دو تیم ایتالیا و اسپانیا در مرحله گروهی هم با هم دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *